Monumento a Taras Shevchenko


In a capitale di l' Argentina - Buenos Aires - hè un monicu monicu dedicatu à u scrittore u pueta novu ucrainu Taras Shevchenko (Monumento a Taras Shevchenko).

Infurmazioni generale nantu à e attraversu

U munumentu si trova in a zona di Palermu in u parcu, chì hè chjamatu Tres de Febrero (Parque Tres de Febrero). Sta sculture fù presentata à a cità da a diespora ucraina di u paese in onori di u 75 anniversariu di l'arrivata di i primi emigrati à l'Argentina da Galizia.

Prima di creà u munumentu, hè statu un cuncorsu cuncorsu trà sculturi, induve Leonid Molodozhanin, cunogghî in i so circeri, chì hè ucrainu da a naziunalità, cunvinciu. Dedica permanente in Canada, induve hè chjamatu ancu Leo Mol. Prima chì l'esaggirariu era l'autore di parechji bustu è i monumenti di TG. Shevchenko, caratteri di decoru è quadrate in i cità di u Canada è l'USA.

Appressu à a scultura hè un alivio aloricu fattu da u mastru argentiniano Orio da Porto da una petra granitica solida. In u 1969, u 27 d'aprile, a prima petra hè stata dispostu, è a scuperta vinuta dui anni dopu - 5 dicembre di u 1971. Dapoi u 1982, tutti i costi per a cura di u munumentu pigghiaru u fundatu argentinau dopu a TG. Shevchenko.

A vista di vista

U monumentu à Taras Shevchenko hà una altura di 3,45 m è hè fatta di bronzu. Hè stallatu nantu à un pedestalu specialu, chì hè fatta di granitu rozu. À questu, l'scultori hà sculpitu l'ultima frase da a famosa opira "Tomb of Bogdanov", traduzzione in spagnulu. I primi linii in u linguagiu ucrainu semu cusì: "Dopu à u paesi di Subotov ...".

A manu dritta di a scultura hè un sughjettu, a larga di quale hè 4,65 metri, è l'altura - 2.85 metri. U capisce di cumbattenti per a so libertà.

Chì hè famosu per a sculture?

U munumentu à Taras Grigorievich Shevchenko in Buenos Aires hè illustratu in un stampu di u postal ucrainu. À questà, solu u bustu è u sughjettu, di bandieri di dui stati contru u telone d 'alberi verdi brillanti. U stampellu fù publicatu in u 1997 u 16 d'austu è si chjamava "Centenario di u primu stabilimentu in l'argentina di ucraini". L'autore di sta travagliu hè u famusu artistu Ivan Turetsky.

Cumu possu turnà à u monicu?

Da u centru di a cità à u Tres di Febrero Park, pudete piglià un busu publicu chì vai da ogni 12 minuti. U viaghju dura una meza ora. Da a fine ùn deve passatu per altri 10 minuti. Inoltre quì avete da reachu l' Avdu in car . 9 di Julio è Pres. Arturo Illia o Av. Pres. Figueroa Alcorta (tempu nantu à a strada, circa 20 minuti). Dà l'entrata principale di u parcu, davanti l'scultura, vi andava per l'avenida principalu, indicannu à i signa.

Malgradu u fattu chì in Argentina, vitture rapprisentanti di a diespora ucraina chì ùn anu mai statu à a so patria, anu micca scurdatu di e so radiche, storia di studiu è littiratura, è più importantemente - perpetuate l'héros naziunale.