Gucci Collection - Spring-Summer 2015

Qualcosa stagione di moda in i so mudelli, stampi è solu colour solu glurificanu una moda era. Quì è a primavera-stasgiu à a stagione di u 2015 ùn hè micca esvisione, in questu a famosa marca Gucci cuminciò a sera setti moda.

I tendenzi principali di a moda di Gucci 2015

A staghjone di u 2015 prumetti di esse ghjustu è seducente. In a mostra di moda, a cullezzione di Gucci 2015 hà simpricimenti stupente. In questa ci era assai denim. Particularmenti interessanti eranu mudelli di chjappi di ghjuvelli militari cù grandi buttuni. In a cullizzioni hè ancu una grande abbundanza di cuera è suede. È a chjave di u spettaculu erani mudelli cù lacing.

Gucci - Spring-Summer 2015

I robbi corse, ùn sò solu capelli e chjosi di ghiaccio, ma ancu e faldes, sweaters, vestiti sò diventati una tendenza brillanti di tendenza Gucci 2015. Ancu s'ellu a furia hè rough, si vera assai stylish.

E bluschi bianchi cù un lazzamentu o un vistitu di vignaghjoli di u novu columine di Gucci piaccavanu assai donne di moda di tuttu u mondu.

Ùn ùn abbandunà Gucci senza cura à tutti i so amatori jeans. Una moda di sta staggione ùn sò micca solu cammità è pantaloni, ma ancu cù prudutti visibili è romantici di stu tela.

Flying chiffon, modelli incredibili è fringa - tuttu questu quì aghjustate i strati cù i ghjorni di l'estate. In a cullizzioni eranu sorpreneuremente formule un gruppu di fiori. Ancu si trovani più cum'è piamia, chì sò adattati, assai probabbili, per un viaghju à a costa tropicana, più di una metròpulu grisa. Sò assai cute è divertitu, insanely bright and charming - ùn lasciate micca ancu un capitu di ancu a più gravità.

Una altra tendenza in a nova coleta di mudelli d'acciau sò bianchi. Se vulete relaxà da un culore biancu invernu in a primavera o estiu, ùn hè micca travagliatu per voi, postu chì u biancu hè unu di i principali culori di sta stagione. Vestiti di bianchissima bianca o caffanu densu di u culore biancu nè saranu un accentu splusivu in u sughjettu di un paisaje di cità mattuta.