Calzature - 2016 tendenzi primavera

No troppu in lignu di primavera, quandu l'abate e capelli voluminoso ci pò esse elettu à u closet. Hè u tempu per preparà pè i ghjorni in caliu. I pruduttori di moda facenu chì i tendenzi di a moda di a primavera di u 2016 seranu satisfacati per a varietà di i scarpi. È per ùn definisce micca perde in questa bellezza, hè vale a cura di a rivista di novi prudutti di sta stagione.

Chi razza di i scarpi di donna si ponu de moda in a stagione primavera-estiu 2016?

  1. In u primu locu, ci dettu a citatella i sandali popolari è incredibbilmente cale. Parechji sò ancu i favori di gladiatori. U so puntu principalu hè questu in pezzi di coati di parechji sfumature. Quist'annu, i case di moda, cum'è Elisabetta Franchi , Giambattista Valli sò chjosi di sandali di gladiadoru, è Valentino hà decisu di diversificà mudelli favuriti, decorati cù pellette matte è boli metalliche.
  2. Una di e tendenze principali di a stagione 2016 primavera è stata era un pruduttu in a piattaforma , chì pò esse attribuita à e novità. Dopu tuttu, i diseggiani hanu liberatu coleczione di sandali è scarpi cun un altu altissiu cusì. Allora, sicondu l'altitudine di a pianta, pò esse à 20 cm. Di sicuru, questu hè particulari à i gratificari per quelli chì amate à esse cume o vulemu visualmente appare più altu. Tali marche cum'è Tsumori Chisato è Olympia Le-Tan votu per l'altura. Ma à u stessu tempu Versace hà introduttu i piucidu mundiale nantu à a pumetta generale cù un liggeru aumentu (da 5 à 7 cm).
  3. Dopu torna à i sandali citatini. In tempu cù u mudellu "gladiatori" in cima di u Olimpu di moda, ci sò e scarpi cù straps anchi . In l 'apparenza anu parechji fille stessi, chì sottumettezanu sottiliu a bellezza di i peri di a donna. Sapienti cù un tale interessante interessante sò offerte da Rick Owens è Kenzo. In quantu à a varieghja di u culore, varieghja da i tonalità be beige-rossi finu à i tonalità brillanti di blu, verde è russu.
  4. Ùn sò micca per u primu annu, a nota di un stile di sport si lentanu in tutti l'altri tendenzi di a moda. I sneakers sò sustituitu da sandali aperti cun una sola sole è una stampa (Stella McCartney). Inoltre, i designatori di a marca di a moda Moncler Gamme pruvò i so megliu è creanu sportivi prufissiunale è sapori di u schema di culore fabulosa. U più interessante hè chì quelli piani pò esse cunghjunati cù un ghjuvellu di ghjuvelletta, ancu s'ellu pare chì hè adattatu solu per i ghjorni di a matina.
  5. Hè u tempu di parlà di e barche femminili . In questa stagione di primavera è stasira, pò esse terrevi, cuir, suede - in una parolla, qualcosa. A cosa più chjucu hè questu: sò deve esse culori brillanti. Se vulete veramente brillatu, ponu accumpagnà e scarpi cù paillettes (Lanvin). E Valentin Yudashkin, a righjina di u ballu facia un colore rosa viulente. Hè soru, u clàssicu nìvuru ùn si trovi micca di i mudelli di podi. Tuttu hè ancu in cima di u barcu biancu è beige. U culore di moda era asfaltatu, grisgiu. Inoltre, l'amatori di i scarpi lustri sò cuntentate cù i mudelli di u culore di manciosa di primavera.
  6. Unu di i mudelli più populari di a primavera-estiu di 2016 era calzette cù un pappu frettu . È questu ùn hè micca solu à i botzelli perforati, ma i balise di u ballu è u barcu taccu. Stu attribu di sta stagione hè caratteristica di a casa moda Ashley Williams, Céline. In tempu cù una hairpin prima faciale, u palme di u campionu fù guadatu da un tufu cadu. Pò esse solu cumplicanti è aligrezza. Inoltre, i diseggituri di dicisioni di decurendarà ancu sta parte di i scarpi, u decoru cù inserzii di coghju, grossi fiori. E i designatori di Fendi dicenu di creà un taccu cun u pirtusiu, chì ùn pò mancu ùn dete un un encore especial è un misteru.