Cimiteru Recoleta


L'Argentina hè un paese incalcuvente: luminoso, culuritu è ​​assai cuntrastu. No menu interessanti sò certi attrachi . Unu di questi siti attraenti è mistichi seranu discututi in sta scusa.

Infurmazioni ghjugna

Reculeta hè quella u cimiteru più famoso è più bella in u mondu. Hè situatu à a capitale di l'Argentina Buenos Aires , in u distinu eponymous di a cità, chì hè cunzidiratu unu di i posti più prumittiti in a capitale. U nomu di u cimiteru hè traduzutu da l'spagnolu, cum'è ascetic.

U cimiteru di Recoleta Buenos Aires hè stata fundata in u 17 di novu di 1822 da u guvernatore Martin Rodriguez è u Ministru di u Governu Bernardino Rivadiva nantu à a tarra adiacente à u monasteru fundatu prima. A Perestroïque duie in u cimiteru era occupatu da u geneticu Prospero Katelin, un omu di nascita.

Architettura di Cimiteru Recoleta

Questu hè micca u cimiteru abituale in u nostru cumprinzivu cù e tumbini è e funerali. Hè un insegnamentu architectural unicu cun un arrangiatu specifichi è monumentu majestuosu.

L'intrata di u cimiteru di Recoleta in Buenos Aires hè imbruttata cù e majestic gates fattu in u stile neoclàssica di l'Argentina, chì sò soporta da culleghi. A scritta in una di e culonni dice: "Pudemu restà in pace!". Dintra u cimiteru sò parechji stati made in marmo in parechji stili. I monumenti sò un certu indicatore di a prusperità di una persona enterrata quì o a so famiglia.

U cimiteru copre un territoriu di 6 ettari. I posti funebri sò stati stretti à e strade di i chjassi, chì sò paralleli è perpendiculari à l'altri. I cammelli cugghite à i funti di funerali, è in ogni tombu, ci hè un signu cù gravure chì hè pussibuli scopra à quale hè intarratu in questu o questu locu. Molte stati è monumenti sò fatta da scultori famosi, ponu esse sicurezza chjamati opere d'arti. U Cimiteru Recoleta stessu hè un museu apertu, perchè e multitùdine di turisteri visitanu u cimiteru annantu à una basa di ogni ghjornu ùn puderebbe sorpresa micca quì nimu.

E famosi persone sipilluti in u cimiteru

Reculeta fù l'ultimu refuggiu per assai famosi di u paese. Trà i pirsuni suttulati sò politichi, scientisti, musicici, figuri culturali, sportivi, ghjurnalisti è assai altri. I sguardi più frequenti, quale chì ci sò assai liggi, sò:

  1. Burdu di Eva Peron (1919 - 1952). Hà a mòglia di u dictatore Juan Peron è una di e femine di più argentina è attivista à u puliticu. Trè anni dopu a so morte, u corpu di l'Evita fù rozzu è quasi 20 anni i restani eranu trasportati in u mondu, è purtonu disgrazia à e persone cun leii cù u corpu. In u 1974, i restani di Perón anu tornatu à l'Argentina è si trovanu in u cimiteru di Recoleta in a cripta di Duarte. A scrizzione nantu à u listinu leghje: "Dopu tornu è diventà un milionu!", È a tomba hè u locu più chjucau di u cimiteru, à quali i peregrinu sò venenu da tutte u mondu.
  2. I restu di Rufina Cambacees (1883 - 1902), a figliola di u famusu puliticu è scrittore Eugenio Cambacérès. A picciotta era sipariu vivu, cum'è i medici pigliaru un attache di catalepsia per a morte. A fossa hè adurata cù una statua di una chica chianciata in u centru criscciu chì possu a porta aperta.
  3. A fossa di Elisa Brown (1811 - 1828gg.) - a figliola di u famusu ammiragghiu, si suicidiu à u ghjornu di a presenza in casu da a tràggica morte di u sposu in a guerra. A so vita curta in una ispirazioni per parechji artisti è scrittori.

Chì avete bisognu di sapè cumulecentru Cimiteru di Recoleta in Buenos Aires?

I fatti più interessanti circa stu locu sò i seguenti:

  1. U cimiteru di Recoleta hè situatu in u distruitu elitariu di a cità, è solu i citatini assai ricchi puderebbenu cumprà un postu quì. Molti citadini pagavanu per 3-5 anni, dopu à u quella u pezzu hè pigliatu da a tarra, è u corpu hè crematu è colpi in una urna.
  2. Ci hè un gran numaru di gatti in u cimiteru. Eppo u populu superstiziu spieganu cusì pè u fattu chì i sti animali sò assuciati cù l'altru universu è spessu vede ciò chì ùn ùn percive l'ochji umani è u moveru.
  3. In u cimiteru pudete aduprà i servizii di una guida. I Excursii sò purtati in Spagnolu, Inglesu è Portughese. A marti è ghjovi, un serviziu di guida per u cimiteru hè liberu.

Cume accurdà à u Cimiteru di Recoleta?

U cimiteru di Recoleta hè situatu in Buenos Aires à Junín 1760, 1113 CABA. Pudete ricevemu in l'autobus 101A, 101B, 101C, dopu à vultà Vicente López 1969, o in buses 17A, 110A, 110B, seguitu à a stanza di u Presidente Roberto M. Ortiz 1902-2000. Da ei altri vi ghjunghjite à caminari un pocu: u viaghju dura à pocu di 5-7 minuti. Una alternativa à u trasportu pò esse un taxi.

Recoleta in Buenos Aires travaglia di ogni ghjornu di 7h00 à 5h30.