Cattedrale di Buenos Aires


In a capitale argentina , in l'area di San Nicolás, pocu distanti da a Piazza di May , ci hè un edifici monumentale. Cumpinsamenti hè più piace una opera, ma in fattu hè a catedrale di Buenos Aires. Hè interessante ùn solu perchè hè a chjesa cattòlica principali in u paese. Molti turisti vènenu vicinu à visità a tumbu di u General José Francisco de San Martín, chì hè l'eroi naziunale di l' Argentina .

Storia di a catedrale di Buenos Aires

Comu in u casu d'altri edificazioni religiosi, a catedrale di Buenos Aires possa una longa è intricata storia. U principiu di a custruzzione di u tempiu hè assuciatu cù u nome di u terzu viscuvu di a capitale argentina, Cristobal de la Mancha y Velasco.

A custruzione di a cattidrali di Buenos Aires hè stata a realizazione à i spejjeż di donatori è di fondi da a chjesa, è durò di 1754 à u 1862. Duranti stu tempu, parechji restaurazioni è i megliurenze esse realizati. L'ultima riconstruczione a grande escala hè stata a realizata in u 1994-1999.

Stile architettoniche

A catedrale di Buenos Aires vale una visita per vede:

In prima, per a cattidrali di Buenos Aires, fù sceltu a forma di a cruci latina, quì sottu trè nave è sei capile. In seguitu hà datu una forma più standard. A dicurazioni di a facciata hè 12 culmini di l'ordine corinziu, chì hè simbuliggiatu da 12 apostoli. Ci hè ancu un pittorescu bas-relief. Scriva una scena biblica in quale Joseph si met in Egittu cù u so babbu Ghjacobbu è i fratelli.

L'internu di u tèmpiu

L'internu di a cattidrali di Buenos Aires hè ancu notu per u so splendore. I so ornamenti sò:

  1. Frescoes in u rinascimentu. Per supra travaglia un pittore Italianu Francesco Paolo Parisi. True, per l'alta humidade, parechji opetti d'arti eranu persatti.
  2. Pavimenti da u mosaicu venecianu. U so design era sviluppatu in u 1907 da Carlo Morro. L'ultima volta u mosaicu hè stata restaurada, quandu u capu di a Cattidrali Cattòlica Rumana fù sceltu com'è Arghjintinu.
  3. La lapide di l'eroi Jose Francisco di San Martin. A creazione di stu mausoleu hà travagliatu scultore francese Belles. In ghjiru à u tumbu chì hà stallatu i figuri di trè dituluri. Sò simboli di i paesi chì anu liberatu da u generale - l'Argentina, u Chili è u Perù.
  4. Pittura cu l'imaghjini di a Processione. In u tèmpiu ci sò 14 pittura nantu à a manu di l'artista Francesco Domenigini.
  5. Sculture in u timpanu, creatu da Duburdiou.

I servizii in u tèmpiu sò stati trè volti à ghjornu. Qualchissimi venenu à cunfèssinu, altri venenu ammirazzate a struttura majestubile. In u 1942, a catedrale di Buenos Aires hè stata cumpresa in a lista di i monumenti naziunali di u paese . Hè definitamente a pena una visita durante un viaghju in Argentina.

Cume accade à a catedrale di Buenos Aires?

U custruzzioni di u tempiu hè situatu nantu à a piazza di Maio, trà l'aveni di Bartolome Mitre è Rivadavia. Pudete ottene u metro o busu. In u primu casu, avete bisognu à andà in a branche D à a Cattidrali di Cattedrale, chì si trova 100 metri da a cattidrali. In u segondu casu, deve piglià l'bus No. 7, 8, 22, 29 o 50 è uttene nantu à l'Avenida Rivadavia. Hè situatu 200 m in u tèmpiu.