Cumu di inserisce candele vagina?

Pariate chì, per utilizà una forma di dosificazione cumuni cum'è candelli, tutti e femini sò capaci di fà senza esse. In ogni casu, questu hè micca u casu, è assai spessu, in particulare in ghjuvani, si face una quistione di cumu inseritu suppositori vaginali è fà fà. Cunsigliate questa manipulazione in più detail.

Cumu usanu supositori vaginali corrementi: cunsiglii da i ginèculi

In regula, sta forma di a droga hè spessu usata 1-2 vittori per ghjornu. Prima di u prucedimentu, avete da lavà in manu cù l'acqua e mancu apprezzate u soapu neutru di pH è un mezzu per l'higiene intima.

Ancu prima, cumu fà ingressione candele vaginal, a zitella deve preparà una gasta , perchè a parte di a droga ùn ùn mancanu a robba.

Per riguarle una vela vaginal, deve piglià una pusizione horizontale. Allora cun una mano, perchute e so perte ghjucate nantu à i ghjinochje è i purtemu à u pettu. Dopu chì, cù l'aiutu di un applicatore especial, chì vene cù a droga, hè necessariu di presentà un suppositivu, quantu prufunnita. Eliminà l'applicatore lenta è bonu.

Se l'applicatore ùn hè micca a manu, pudete fà senza ellu. In questu casu, hè necessariu di cumprà tutte e stessi azzjonijieti cumu scritta prima. A candela hè inseritu incù l'aiutu di u dettu indice, per tuttu u longu. Inutili, se dissolvi completamente sottu a influenzà di a temperatura di u corpu è u solu.

Chì avissi averari bisognu di u usu di suppositori vaginali?

Quandu anu utilizatu stu furmulariu, avete bisognu di metterà u bagnu di a genitali esterni, cù l'acqua simplica senza prudutti d'higiene, prima di insertà una cannila.

Dopu à u prucedimentu, ùn pò micca cullà immediatamente. Ideale quan una donna pozza per 15-20 minuti dopu. Dognu stu fattu, spessu i vandalivi sò sopra à a notte.

Cusì, observendu tutte e règule di supra e tenintendu i matrimonii, l'effettu di l'utilizazione suppositori ùn duvite aspittà d'esce u primu millamentu una donna sughjera di u 2-3 ghjorni di trattamentu.