Scurveghjate in nisa

Ùn ci hè nulla donna in u mondu chì ùn importa micca a natura di e secrezii da a so viaghju genitali. Frà l'altru, ci sò quelli chì sò parti di a fisiologia femina, è alcuni puderanu indicà a prisenza di e malatie di gestite sessuale in u corpu o di u prucessu infjammatori. Per prutegràte, hè più pruduttivo di diventà à un ginecologu è fà i prucessi per a microflora di a vagina è a cultura bacteriolgica. Dunque, assai anu interessatu à quale assignazione hè cunsiderata cum'è normale, è chì sò i mutivi di visità u duttore

Trasmissione Normale è u ciclu menstruali

A lucazione in i donne sani parevani da u momentu di a puberta, è sò prisenti davanti à l'iniziu di a menopausa. Un altru nome per a purtata di u vuku hè leucorrea. Varvaranu sicondu a fase di u ciclu menstruali. A quantità è u culore di leucorea dependa da a cuncentrazione di l'hormone estrogenu in u sangue. Pò rimbursassi cum'è questi i normi visitatori à parechji periudi di u ciculu femminile.

Allora, in a prima fase di u ciculu femminile (circa 1-14 ghjorni), l'attribuita hè generale assai povira - circa 1-2 mg per ghjornu. Questa quantità di leucoroias si deve un spaziu di 2-3 cm di diametru nantu à u corpu di ogni ghjornu. Durante u periodu, l'alta flussu di u prugramma hè normale, se anu un tiru chjaru è biancu. Ùn sò micca listessi è l'oliu hè pocu azidotu.

À a fine di u primu piriu, l'ovulation si trova, chì dura 1-2 ghjorni. In quantu à a discharge vaginal, a norma hè cunsiderata cum'è una crescita di a so abbundanza cumparata cù a prima fasi. U so cantu hè di circa 4 mg per ghjornu, è u diametru di u taccu nantu à u padru pò andà à 5-6 cm. Li bianchi sò vede a proteina di pollo, chì hè ancu trasparenti è di una natura viscosa è mucosa. Siculi secrezii sò un sustegnu favurevule per a prumuzione di i semenichi à l'ovu.

A seconda mità di u ciclu menstruali hè carattarizata da una disminución comparativa in a quantità di leucorore. Sti secretioni sò più densi è pussede un caratteru isulatu o cremosu. Cù l'avvena di a menstruazione, l'abbundanza di leucoroi aumenta, u so culore torna blanchesi. Cusì, in vigilia di l'iniziu di a menstruazione, u telefuni bianchi hè normale. Naturalment, basta ch'elli ùn portanu micca un sintimu di miserabbilità, prucia o ardente.

Trasmissione femminile normale è parechji fatturi

Hè ancu necessariu di sapè ciò ch'elli sianu stati altri richieste, secondu l'influenza di e diverse situazioni vitale:

  1. A lucazione dopu à u sessu pò avè un biancu trasparente-blanchi cù coaguli è - un lubricante vaginal. L'abbundanza di u luguru biancu hè questu dopu attualità senza prutezzione.
  2. Quandu u cumportu sessuale cambia in u trattatu genitali, l'adopru adattatu à una nova microflora, chì si manifisteghja in l'intensificazione di leucorea è cambia in u so culore. Questu hè un prucedimentu tutale cumpletu, in quantu ùn ci hè nisuna scola in forma d'un gustu eccezziunale o prufezia.
  3. L'urdinazione Brown hè normale, sè vo avete pigliatu contracepzioni hormonali. Se u "daub" ùn ùn ferma micca per u terzu mesi di admission, avete vede un medico - forse a droga ùn si pò micca suità. In altri casi, l'attribuità di questu culore indica i patologii (endometriosi, myome, erosione cervica).
  4. L'alluccati cambianu a so natura si a donna hè imegata. U so numeru, cum'è regula, aumenta. Ughjone di u culore giallu chìcenu in u culore biancu traspute in u gravidenza.
  5. A lucalizazioni pudete varià per i medii à ienichi, biancheria, reazione à un cundomu.
    1. Esperemu chì questu articulu aiutatu à esse l'excrezioni chì sò normi. In ogni casu, si avete cunfine, avete da cunsiderà immediatamente un duttore.