Cumu si sperendu u zitellu da a notte nuttà?

"Cumu pienghjanu u zitellu sferenze di a notte?" - primu o dopu, ogni mamma pruvate sta pregunta. U zitellu, a diferenza di a so mamma, ùn pò micca stancu di cullà a latte è esse svugliatu in notte per piacè. I ghjovani giovani sò parechje situazione, è a ghjurnata a nutria à qualcunu puntu ùn cede a liberta di gioia.

Sì u zitellu hè amantatu, u ghjornu d'annunziu pò dura un tempu assai longu. Per articuli, u tempu di rinuncia hè prima, certi babotti già eranu 3 mesi ùn sò micca pudè molteranu e so mamma. Malgradu u fattu chì à quale tempu a ghjovana materna decide di pruvà à scantallu u zitellu da a notte nutturna, serà utili per a sapè quarchi pocu di e tecniche chì avà utilizanu a nostra misgi.

Cumu siammu un zitellu à a notte?

Ci sò parechji modu sèmplices quantu à scorcià u zitellu da a nutela notte, chì ghjè adattatu à i zitelli chì manghjonu u latti di mamma, è pè i zitelli chì manghianu misure.

  1. Per disaccustom u zitellu da a notte nutturna, hè bisognu di aumentà u numeru di alimenta durante u ghjornu. Duranti u ghjornu di ghjornu, u zitellu ricevi à u volumu chinu di latti, chì u soliteghja per ghjornu. L'ùltima alimenta per a notte serà densu.
  2. U zitellu spessu si mangia di notte, quandu ùn mancassi l'attitudine materna durante u ghjornu. Oghje ghjovani omi, impiegati da i prughjetti domestici, scurdate di u so ziteddu durante un certu tempu. Se e sti situazione diventanu a norma, u zitellu averà da svegliate più spessu di a notte è esigene un pettu o una buttiglia cù una mistura. Cusì, u zitellu s'impegna per piglià l'attinzioni di a mamma, chì ùn manca in ghjornu. Sì a mamma vinia à travaglià tempi è hè stata siparata da u zitellu tuttu u ghjornu, stu zitellu spessu oghje assai in a notte.
  3. Se u zitellu va a dormiri assai prima di i genitori, a ghjente, prima di vultà in daricci, si deve esce u picciriddu è di nutreghju. In questu casu, u zitellu sarà più longu è più còmode per dorme a notte è vi assicurà un più restu per a mamma. In i casu estremi, u zitellu hà da svegli'à a so mamma una volta menu di notte.
  4. Quandu u zitellu hè scucale da a notte nera à l'età di più di un annu, pò esse disposti per dorme in altre stanza. L'ottima scelta hè se ellu puderia dorme in altre stanza cù u so frateddu maiò. Cusì, l'attinzioni di u zitellu passa à l'estrumentu di a nova situazione è si rapiscite s'aprì da a ghjurnata per nutà. Inoltre, cù u zitellu dopu à l'annu pudete parlà è spiecanu, "chì ùn ci hè micca lece materiali è nunda per a notte". À questa età, i zitelli sò digià ricivutu à e parolle.

Quandu u zitellu ùn stà a manciari?

Ogni ziteddu hè diversu è ogni ora veni à una età diffirenti, quandu ùn deve micca bisognu di notte. Ma, cum'è pratica pruibisce, spessu i ghjovani ghjovani sò alimentati da a notte di notte prima di i so figlioli. Sicondu i pediatri, prima di schelvià u zitellu da a notte nutturna, hè necessariu creà un clima fino è bonu per u zitellu. Un zitellu ùn deveria micca di u fattu chì ellu ùn hè privatu di una parte di nutizie. Pudete cumenciu di scantu in 5-6 mesi. À questa età, u zitellu pò facilità di furnisce sta privata. Fà chì qualcosa di notte, ùn hà micca permessu di i so parenti in dorme in pazu, ma di dui settimani u zitellu, com'è regula, hè scantatu.

Se un zitellu piace tutte e nuttata longa, raramente dice chì ellu hè assai sdegnatu. Comu regula, tali babbi ùn anu micca bisognu di i so prublemi afectuali durante u ghjornu. Sta prublema pò esse micca solu in un novu, ma ancu in un zitellu dopu l'età di una. In questa situazione, a mamma debe stabbilisce una cumunicazione cù u zitellu durante u ghjornu - fate più attente à u cuntattu furmatu, i ghjoculi, a cunversazione.