Cume a lava la lana - secreti spiciali di e donne di casa

I règuli di cura di sita o cordone sò fundamentalmenti diffirenti di i raccordji nantu à a robba di lana. Stu materiale hè cunsideratu delicatu, perchè hè teme di cambià di tempurà cambiate, si stendi da securi improperu è cilesti cun fretu intensu.

Cumu puderà lavà a lana naturali?

I prudutti di lana hè diventata in dui tipi: sò fatti di tela naturali è mixte. Quessi sò un poliester, lurex o fibra di cuttuni, perchè anu megliu mantene a forma in u statu umucciu chì un tela di un tipu di filatu. A cosa di u lignu da un capeddu d'animali naturali di parechji matessi:

I lavatoghji in u lavà

Dopu avè preparatu a cosa per lavà, pudete carbu à a lavagna è pressu u buttone "Start". E più strumenti moderni anu un modu di "Lana" chì a temperatura ideale è a intensità di purificazione sò programati. Prima di lavurà di lignu, avete bisognu di verificà chì hè furnitu in a tecnica. U rimpiazzu pò vene "Lavora Delicate" o "Lavore di mani", chì furnisce un trattamentu curuntuu di u tela. Ci sò e cundizioni seguite:

  1. Una gran quantitata d'acqua. A causa di u fattu chì sottu estes modi, l'arrabbiatu è a sita sò ancu esaminati, permette à assicurà l'absenza di danni.
  2. A temperatura tamponu ùn sere più di 35-40 ° C, cusì per a maiò parte di e cose ch'ellu hè salvu.
  3. Spin low speeds. E persone chì sapevanu di lavurà l'articuli di a lana in una lavà capiscenu chì a funzione di sguassà l'acqua di l'acqua da questu modu cum'è "Delicate washing" hè offu à tutte o sgradendu significativamente.

In chì acqua per lavà l'articulation?

U più chjucu u tisu naturali hè in l'acqua, u megliu. Per quessa, a maiò parte di i prudutti sò da contraindicazione longa. Siccomu ogni muggheresi cunnosce chì a risposta à a quistione di se sei sò pusendu sottu u lavu hè positivu, l'acqua calda debe esse evitata. Ùn hè menu impurtante hè a so rigghizza: l'acqua hè più duru, più difesu di e tàzzii abbandunate u tessulu.

À quale tempura a lavagna di lana?

A non vigilazione di u regnu di temperatura riforme a tela è impedisce a fast ironing. A temperatura mediu di lavà a lana hè di 30-38 ° C - questu hè l'indicatore chì avete bisognu d'urdinarià, s'ellu ùn sò micca indicatori nantu à l'imuli è l'embiu. Hè assai chjaru chì a stessa temperatura si mantene in tuttu u lavu tutale, perchè l'arme meditazione hè un effettu perchè nantu à a qualità di u tecido dopu l'asciucà.

Means for washing clothes of la lana

Hè megliu per sguassà a materia di e cose da questu mutazione in modu specializatu. U primu pagliu detergentu chì vene sottu à u braventu ùn hà micca travagliatu, perchè pò dannu a fibri naturali. Pudete sceltu qualsiasi modi per lavà di lana, se hè inclusu in a seguente lista:

  1. Sapete di l'affari. Pò esse rossu è preparatu da imbulighjendu i scuccheri cù acqua calenta.
  2. Gel liquidu o saponu. Ùn deve cuntene tene aggressivu è sapori forti.
  3. Pulsante per un bonificazione sua. Per ùn avè micca de pinsà à a lana di u capeddu perchè s'hè addivintatu rugoso, avete bisognu di rimediu cù un nivellu neutru.
  4. Climatization. Addiscrivanu sempri u tissuti dopu l'aclaramentu.

Cumu lavatu a lana di lana?

I prudutti di tela di u linu pruvenenu una densità differente, perchè e regule di lavammi pò diferenziu secondu u grossu di u teatru. Per a stessa raggiuni, suggerimenti per lavurari la lana merina, per esempiu, si sò diffirenti di i raccordji per lavà a pecura di zucca: se l'anziani ùn perde l'elasticità da u pultu, u secondu mudificà radicalmente a struttura. U restu di e regule, cumu per a lana l'u capelli, sò dinò:

Cumu lavu un ghjudiero di lana?

Un ghjudicule di lana hè una cosa chì hè spessu sfruttata è spurtata regula. Utilizare l'acqua di temi differenti, pudete struisce u ghjuvellu o riduce a so grande dimensione. A prucederà di u desessu di cambià o mantene a forma di u pruduttu, hà bisognu à amparà a lavagna una blusa di lana:

  1. Per pullover "senti", debite lavà cun un polluu à una temperatura di 40-45 ° C.
  2. Per stretchjà u sweater, hè lavatu à 10 ° C da a manu è allungatu da a manu.
  3. Per guardà a forma uriginale, u ghjuvellu hè lavatu in acqua di savore è sprime, curling in a towel.

Cumu lavu una mantella di lana?

Per sguassà a materia di una tela densa, cum'è un saccu di materiale, i servizii di serviziu seccu pò esse necessariu s'ellu ùn sia micca lavare. Hè permess à l'assistenza à domiciliu o micca, hè faciule d'apre l'avè lettendu l'etichetta nantu à u pruduttu. Rete lavare in una lavatrice ùn hè micca bonu nant'à stu casu, ma pò esse rializatu un annu in un modu delicatu. U restu di u tempu duvete sguassate manualmente:

  1. Coglie un bacinu o un fogau di acqua calenta, dissolve in un polludu o un detergent à gelu. Aspittate per l'acqua per friddà à a temperatura di l'ambienti.
  2. Per aghjunghje un mantellu per tutti i buttuni o buttone: ùn importa micca quantu pericante per fà sta manipulazione, ùn hè micca impositu lavà i capelli altrimente per u risicu di ciclu.
  3. Aduprate a ropa indettendu in a suluzione resultanti è ne mette cù e vostre mani, senza stenderà a tela.
  4. Rinse a cappella cù a draghici è di l'acqua fria.

Cumu lavatu i pantaloni in lana?

U piuvitori masculi sò robe assai capricciusu, perchè si sò sbagliati in modu incorrectu, pèrdite forme è ùn cose micca per vende di freccia . Per a stessa ragiunità, ùn si pò micca impugnate, ancu per un pocu tempu. Cume a lavà prodotti da lana, - cum'è u pantalone, ùn era micca difficultu di capiscenu s'ellu si sò stati da un tela fogliu. I filamenti naturali ùn si stendenu micca, è questu elementu di u vestitariu cambià da u ricunniscenza, se ùn seguite micca e regule cum'è:

  1. Unscrew the pants in inside and sprezzà nantu à u fondu di u bagnu, perchè chjucu privatu u fretu.
  2. A solu solu di sapellu rossu in acqua calde si deve spressione nantu à i pantaloni è distribuisce rapidamente cù un sbagliu per avè assulutu sanu. Lasciate a cosa durante 30 minuti per disolvi u taccu.
  3. Una volta, fiscate i pantaloni cun una solu solu solu, camani nantu à elli cù un sbagliu, coletta u bagnu cù l'acqua corrente è ringe u pruduttu fora di a lana.
  4. Pienghja i pantaloni per assecenu, senza squeezing, u ferru.

Cumu lavu una manta di lana?

A causa di l'alta densità di u tile, a manta ùn perditi micca a so struttura quandu hè lavata cù u pratu senza granulà granule è u cloru. Siccomu hè difficiuli di sguassà una manta di lana di camellu o di qualchì altru in virtù di a so zona, pò esse fattu di una di duie manere:

  1. Machine. Avete una lavatu cù una capacità minima di un tambien loading drum di 7 kg. Ci sò 200-300 g di lavà in pate pè i cura di capelli. Dopu à carità, avete bisognu à fà u lavatu delicatu è spinning a vitezza veloce.
  2. Manual. A manta hè lavata in un bagnu chinu d'acqua, mischju cù 1 cundina. borax è 200 ml di sapone di liquid. In a suluzione riflette, a cosa hè immersa per 5-6 ore, è poi lavande è pinnate nantu à secche in un locu ben ventilatu.

Cumu lavu una manta di lana?

Per assicurà chì u vechju sirvule finu à u più pussibule, deve esse bè fatta da a mugna. Perchè l'lana hè un tela naturali, assume rápidamente l'odori, i capelli animali, i capelli umani è l'alimentu ferma questi. Ancu sapendu si pudete di asciuggerà una rugna di la lana è cumu fà, fate a primura di pruvà di colpi u sopra à u balcone è l'aria per parechje uri - quarchi cosa hè abbastanza. Quandu tuttu u stissu ci hè una bisogni di purificazione, si svolge in stu modu:

  1. Un bagnu bagnu di l'acqua calda hè recullata - a so temperatura ùn deve micca esse 30 ° C.
  2. In acqua, detergente per tessuti dilicati o capelli di capelli hè dissolute.
  3. A plaid hè ammulata durante 10 minuti, è dopu lavagna.
  4. U caprettu hè stata di una meza ora à u fondu di u bagnu per falla i manichi sbulicate è sequete nantu à i terrazzii in terri.

Cume a laccatura di schiappe?

Per fà chì i calzini mirani è pulitu, prima avè bisognu di scacciallu cù i culori. U filu trattatu cù un tinte puderebbite è spjottassi in altre cosa. Quandu sceglie a frequenza di lavare, u criteri principali anu da esse u gradu di a so contaminazione. R recomandazioni nantu à lavurami u capelli in una squadra di tecnulugia, suggerenu chì pudete fà micca più chè una volta per a simana. Per ghjunghje u risultatu urientatu, i seguenti passi seguitavanu:

  1. Prima di rimpiazzà i pelletichi, di scuru è grani di sabbia da a stesa di i calzini.
  2. Piglia e dumandassi si sò assai fugliati. A cosa prima hà bisognu à umidità, è poi cunfruieghja cù savone è lasciate in u bacinu per 2-3 ore.
  3. L'acqua di lavapu duvia esse ligeramente calda: quandu e donne di vivace dilicatu chì di lavà a lana, assicura chì l'acqua calde troppu cuntribuisci à l'effettu contrariu - l'impurità sò ancu stancate in i tessuti di fibra vulpera.
  4. Ughini ricercheghja in forza, è poi lavande in acqua fredda. Dopu questu, ci vole à spàrghjela nantu à una tagale.

Cumu lavatu un capriccio di lanna?

Lavute u caprettu in un caru electricu solu in una molla especiale o un saccu per lavà. Inutili, u capu hè lavatu è lavande in acqua fridda cù u shampoo. I cunsiglii per lavavvi una fustu di lana sunnu una picca diversa:

  1. U pruduttu hè imbullatu in una piccula fossa per un'antisima ora, incù l'aghjunzione di ammonia.
  2. Dopu tanta, a fiora hè solu lavata da e mani, perchè a màquina deforme a cosa.
  3. Adding shampoo, avete bisognu di purificà u capicurlo cù movimenti ralentivi.
  4. Doppu di acìttelu, a fioretta hè scumpjata nantu à una spugna di terri per allora i vetru à l'acqua di l'acqua.

Cumu lavu una capanna di lana?

Cuscenza per una tale cum'è una chjappie sarà cusì innanchju chì a ropa ùn perde micca a so forma è l'apparenza originali. Per quessa, a maiò parte di a ghjente pò piglià e so capelli à i purificatori di secre, ma in casa, ùn hè micca difficiule di sguassà a mugre. Eccu micca bisognu di sapè fà cose in legumi lucali comi calzini o plaid, perchè l'algoritmu di l'azzioni seranu bè completamente diferenti:

  1. Prima, a chaise hè stata colghje nantu à un rack di chjuse o un spasimu invertitu nantu à u bagnu è u polu sò strappatu da ellu.
  2. A fiancu passata, cumu si lavò la lana naturali - volte nantu à una bagnu duci è manipule a più prublema di l'abate - manichi, lapels e puits.
  3. Sì i manghji sò e area greasy, sò sbuchjetti cù un sbagliu dipped in ammonia, è si spiccatu da 10-15 minuti.
  4. Se a superficia di u tissutu hà spots di l'alimentariu è di l'avvista, sò sbulicati cù una mistura di l'alcoole è l'ammonia.
  5. Prima di vultà à u stadiu principalu è cumincià à lavà u mantellu, a chaise ghjiru in giru.
  6. Sottu à sprej di spallezza, u tela hè acquicucata da u sapu likuru chì vi tenite bisognu à fà u pilatu cù e to mani.
  7. A chaise hè imminata, è dinò in una bacinu per permette l'acqua chì fate d'acqua.