Pulizia di a pilucca di scorchera in casa

I prupietari di u peluche d'aranciu sfumato di manera chì chjappà stu mercatu di vestitariu da sè stessu. Per impidiscia una mugla di zucca d'escezione, deve esse pulita cù un gummedu di gomma dura.

Ricertamenti, anu accuminciatu à pruduce capelli d'ovule cun un casque di vernice o cù un denominat «oil». Hè una stufa di pastore di zucca hà da asciugà cun un pappu hatu.

Pulizia di u capeddu naturale di zucca

Tali purificazione includi furmagliu pericientu cù steam to destroy and prevent the appearance of insects preciosa. Steam facilita ancu a rimorca di tacca cù l'borratziu. Hè bisognu di sapè chì a manu lavurazione manuale di u pilatu di pilureghja hè realizatu cù l'aiutu di un scuru duru fattu di sita naturali. U latru internu di u capru di picurinu deve esse sbuchjata da un pezzu per u pelusa, chì hè vindutu in una tenda di animali.

I boni più elementari per lavamà i capelli di pelli hè una spuma di soap. Di sicuru, hè bisognu di evitari forse forti di a tela, chì ponu conduce à a so distruzzioni. Ma s'ellu hè successu, si spargiu u pilatu di u pastore nantu à una superficia plana, secca è fegate bè cù i vostri mani. Verificate chì u so capeddu oghje si meriteghja a ghjustu, altri ùn avete micca purtatu più. In casu l'esternu s'hè esce e di perditu u so splendore, hè necessariu di lubricate a pelle cù glicerina. I manuscriti manufatti sò sfracellati cù un gommaru o una crosta di u pane biancu seccu.

Pulizia di pezza artighjanali artificiale

Furmagliati da u pappagallo artifice sò resistente à l'acqua è di e manufatture d'oliu, alkali, l'alcoolù è a terra. A carne di zuccaru li sirvete per un pezzu tantu, avete bisognu à guardà dinò in seguitu. A pulitica di un capeddu artighjanali d'amare hè assai faciule. A più impurtante hè di seguità a règula è i guida per i cura di u pruduttu. Impurte minori pò esse sbulitatu cù una suluzione di detergente o ammonia. Una napulita toccata hè fughjita in una solu suluzione, a zona contaminata hè pulita, dopu chì a pècura di pelle scorce in secu. Piglia un fugliu di riabilitariu di lattice, trattatu a coghja di u capeddu di u pelu artificiale, questu impedisce di a contaminazione.

Hè necessariu di ricurdà: e pecchi d'artighjanali ùn pò micca trattatu cù preparati chì cuntenenu di chlore! Hè ancu pruibitu di metalli.

Cumu prumvenceratu bè l'abetta di testa di u pastore in casa?

Prima hè bisognu di decisu chì materiale hè fattu di. Sicondu u materiale, i metudi di pulitizzà l'uguale di pilureghja saranu sfarenti. A cosa principal hè di fà un prucessu di limpezza in un pezzu pocu di tela in modu chì u pruduttu stessu ùn soffrenu micca.

Nantu à i siti minurizati perchè (un colu, ghinocchidali, borse) ci sò manchessi grasi. Sò purificati cun un pezzu renti è dentale Poudre, chì si mischia cù ammonia.

Sceccu l'arraggià u pilatu di salchicatura cù u salinu, pèrdite per sempre, da u salinu a pelle passene aspra. Manka è fècula dispostanu perfetta tutti i posti freschi, assicureghja u grassu, umidità è di terra ferma, ùn l'alleanzi di a pelle quand'era fricchia.

Una tina fresca dopu l'asciucà hè eliminata cun un pezzu di gomma ammulata in querosene. Questu hè una tacca senza grasa. Per rinforà u vechju spaziu assai bè, hè necessariu di piglià gasa, maceratu in querosene o in gasoline (questu ùn hè micca adattatu per capigliati oghje di zucca o suete capelli d'ovini). Prima di principià, avete bisognu à fà una versione di prucessu in u situ wrongmente à assicurà chì ùn avete micca spotau a cosa.

I prudutti di Suede avè bisognu d'assistenza especial. Hè deve esse assicuratu chì u pruduttu ùn ùn sbate micca. Perchè chì a munzora di u Suede ùn si ponu esce, ghjè bisognu d'utilizà un capelli di tinghi stizzi, latto o gomma. Serà grappu finitu farà.