Cume a lavuratu a cucina di i spugna di i spazii difficultu - 12 manere effittiva chì ùn site micca sapendu

U primu puntu di risolviri u prublemu di lavurisce asciutti di cucina hè di determinà u tipu di tacca. Ùn hè sempre pussibule di impunite u tela in acqua calda o blanqueghja, perchè ùn pò esse aggrava a situazione. A volte e soffrenu è a digestioni aiuta à trattà a tacca.

Ciò chì ripiglià a canne di cucina per lavà?

Per certi teleti, lavare in acqua calda è pruibitu, è e colori di colore pò esse spoiled con bleaches chì contienen di cloru finali. Se u lavu di i bagnu di cucina senza fracassazione hè solu questu casu, valuta adupratu un pre-soaking:

  1. Tracci di pasta di tomate o caffè di such mancianu aiutanu à lavà l'imbullabilità predefinente in l'acqua di mari (per ogni litru, hè necessariu una cullizzioni di salinu, u mètudu hè bonu per ogni tipu di tela).
  2. Cû grassu combattisce perfettamente gel o liquidu per lavà i piatti.
  3. Pigliate in una bleach adatta in acqua calda per un paru d'ora.
  4. Per lavà a cucina più toccu à l'accessori, se prima di lavare ci l'armanu in una suluzione di un pappu lavatu , per i tessili chjucchi, hè cunsigliu per aghjunghje à una soda di pezza.
  5. Per rinfrescà a tela, trasiri in acqua cù sapunete è saponu di manganese, a suluzione deve esse ligeramente rosa.

À questa tempura mi fate colti di cucina?

Ùn tutte e tela pò esse lavati à altitudine temperature. Chistu pò esse riferite nantu à u tisu: ancu i più lastichi sò teme l'acqua calante, perchè a stampa sarà palla. Lavatu di e canapi di cucina hè indicatu nantu à l' etichetta . Per u tessuti culurati, ùn hè micca cunsigliatu di applicà una temperatura sopra 60 ° C, pianu biancu o monocromo pò soplie l'ordine di 95 ° C. Ma ancu un mètudu aggressivu ùn garantissi micca una purezza perfetta.

Comu lavare inzuccarati di cucina?

I maniori di lavà a tovaglioli di cucina cun powders e auxiliarii di qualità sò solu u soldu solu u prublema si l'utilizanu cun forza è à tempu. Ma questu ùn hè micca solu l'unicu modu per lavu in manu. À e case di a cucina, ci sò suluzione urgenti è efficau. Lavatu di e canapi di cucina si ponu riescita cù l'usu di u mumentu classicu è un brusquatu:

Lavatu di e tovaglioli di cucina cun oli vegetali

Un sustitutu chì abbandunà a tela in una spugna di a cucina più spessu di l'usu, hè diventatu salvamentu da a contaminazione. In questu casu, hè impurtante per sustene di sustegnu e proporzioni è ùn pruvate d'aumentà. Quandu u duminiu hè di ricaricà l'accessori di cucina, lavare cù l'oliu di girasole hè cum'è una besta, ma, però, ci sò parechje ricetti:

  1. In a capacità di cinque chilò, una pareta di cullenade di mantova si hè raghjunata, cum'è troppu di mustarda è vinti sò dispuniti quì. L'acqua hè catturata à 60 ° C è una preparazione hè preparata, i bagnati sò abbandunati è esciatu da 12 ore. Dopu una bona rinuncià parechji volte.
  2. Ci hè una ricetta per a lavare a toulugia di cucina, induve in u cungliu di l'oliu, pudete usà detergente è bleach seccu, è aghjunghjenu soda. Ogni ingredientu bisognu di trè zucchioli. Tuttu chistu hè fattu di calda in acqua calda, stanu tenuti i bagnati in tuttu a notte. In seguitu mandatu à una lavà.
  3. A terza versione di a suluzione alcune di dui cullizzioni di leia e l'oliu è un vetru di detergente. Intruderemu e cumpunenti in acqua di furione. Dopu avè u mistieru, l'acqua hè torna fatta à fogghi è falla cù e tovaglioli finu à chjappè. Serà solu rincidùta u tile.

Comu lavare in cucina in un micru?

Mistressi, chì ùn avete micca u tempu di spirimintassi è macerate, anu un metudu simplici è effittivu. Ùn vulete micca cogerà lavandula di a settimana, è invece di una lavadora turnate in u microondas. Lavu di i tisani di cucina à a casa hè simplificatu à certi volte, è u tempu per questu cundizà un minimu:

  1. Una buona nezza hè dipped in acqua calenta è bè cù un savore cù sapun. Pudete utilizà savonu per lavare cù l'effettu prutore o per sguassà tacchi.
  2. A scovadora preparata hè messu in una sacchetti di plastica. Hè impurtante ùn mancu u pacatu, ma solu un apertura ligera.
  3. Wash hè di scaldà u pacatu cù una spaghetti in a microondas per un minutu è mezzo.
  4. Serà solu rincidendu è siccà a sicura.

Lavanderia di cucina di cucina con mustarda

A mustarda hè un altru famusu cumu trà e donne di amare di casa per lavà manciari è grassone. Utilice u puretta di mustarda in tela colore è biancu. Ci sò duie opulentai, cumu di lavà a tela di cucina à a mustarda:

  1. Pi mannari e senza manghjatoghja in un bucchinu à a mità di l'acqua calenta hè recullata. In questu, un polludu di mustarda hè dissolute, chì era preminente cù l'acqua furiosa. 50 g di pollu è abbastanza per questa cantata d'acqua. I tugboichi sò imbibbuti di parechji minuti. Allora u tèmpiu deve esse lavatu.
  2. Invece di imbiancà, pudete applicà una pasta di poghja di mustarda direttamenti à l'area cun una tacca. Fiancà, pusendu una spugna in padedda in un saccu u lasciate da a notte. Lassu in una squadra di scriviri in modu normale serà più faciule.

Lavatu di e canne di cucina cun soda

Soda hè unu di i più prudenti è più versàbbili di a contaminazione di tutti i tipi. I towili sò macerati o una misura cremosa hè appiicata à l'area di u parcù. Purtate cù l'Esperienze sò e so riccheta, cum'è e lavare di tacchi nantu à i tisani di cucina:

  1. Mancarii complexi sò lavati in una squadra di tecniche à e altitudine temperature, uni pochi spese tablesudate di soda sò spressi direttamente in u compartmentu di detergente.
  2. Soda calcinata cun pappatente lavatu solu u prublema di lavare a tovaglia di cucina: in un banca calda calda calata abbandunate a bagnu finu à a matina, ferma per manighjà a manu di scrivere cù tessili di cucina in u modu di solitu.

Cume a lavare in cucina "Belice"?

L'usu di u lechju hà in i so matessi. Ùn basta micca per valdi nantu à i tàzzii, quarchi cosa questu aghjustanu a situazione. Prima di pudè lavare l'antica bagnu di cucina cun un produttu chì cuntene di u cloru, avete bisognu di ricaricà in u modu d'abitudine in una lavatrice. Inutili, i manchje solu seranu fissi nantu à u tecido.

  1. U biancu hè aghjuntu à l'acqua fèrura è dippule cù e tovaglioli di cuttuni. Per u tecido biancu, questu hè micca terribili, u culore hè spoiled da such cleansing.
  2. Furfarà preferibbilmente in i piatti in biancu. Hè impurtante chì ùn hè micca chippatu o rustate, altri i tocchi spoofejaranu completamente.

Means for washing towels

Ùn ci hè micca una manera especial per lavà a cucina di cucina com'è tali, ma ci sò prudutti di travagliu di a industria kimica. Hè da utilizà l'usu familianu in un modu novu. Ci hè un mudellu radicali per lavà colture di culonni di cucina, se l'altri ùn anu micca aiutu:

  1. Per rinforà e manchje vechja è stubborn, pudete aduprà a cola di silicate. Hè dissoluttu in acqua di ferita cù detergente. Per trè litri di acqua fogera dà una colazione di cola è di pezza, stitch bien è fassi fassi in questa muzzida di colture per a mezz'à una ora. Hè impurtante di ricchettu a tela.
  2. Cù i manciune di frutte cunnosce u capelli di capelli. Piglia a tela in acqua calda. Appruntate u xampu è lasciate durante una ora. Erase normalment. Se necessariu, ripetì a prucedura.
  3. Con spiaghi complexi, e donne di amare di casanu ancu cù l'aiutu di puzziche di u tipu "Mole". Questa hè una meda radica extrema è radicale, ma u mètudu travaglia. U polu hè dilujatu in dui vetri di acqua calenta è ci soffrenu una pettine di e so lavora in u modu d'abitudine.

Quante sguardo lavu a tovaglioli di cucina?

Hè pussibule di lavà un spaziu difficiuli cù un modu aggressivu, questu eventualmente leva a purificazione di u teatru. Una toalla di qualità durarà ancu più longa se l'utilizate cuncurrenti: