Uzzu nettu à u bagnu - cumu per liberà?

U bagnu hè unu di i quartieri più notti, più belli è bagnati è cambiamenti sparati in l'appartamentu. E tali cundizioni sò particularmente adattati per l'apparizione di u moltu. E si avete attaccatu cun questu problema seriu, avete bisognu di rimbursà u mozzu nìuru in u bagnu prima.

Chì ghjè u periculu di u mutuu in u bagnu?

U fungo di u moltu periculoso - u mozzu nettu - hè assai preghjudiziu à a salute umana. Se u moldu ùn hè micca dispunibule in u tempu, allura quelli chì sò vivi in ​​un such appartamentu pudete sviluppà asthma bronchial , rinitis allerġika jew candidiasis .

A maiò spessu, u pappaddu nettu si mette nantu à i mura è u soffiu in u bagnu. Pudete per un pezzu di tempu ùn si pò micca fà sensu è esse invisibili. Ma sottu cunnizzioni favurèvuli per u so sviluppu: u bagnu hè spargugliatu, hè aggradèvule è moltu mozzu, u mozzu nìuru se multiplica intensamente. Stu funziunamentu hè abbuccatu à u tettu è a mura, perchè pò vultà à eternamente. E, cullucchendu à e vignaghjoli di u persone, u funziunamentu hè eliminatu da parechje malatie.

Rimedi per u muffì nìuru

Eliminà u pappagallo nero da u tettu è a mura di a tina hè abbastanza pussibule cù l'agenti antifungali. Ma prima avete bisognu à rimbionà u top layer di gesso. Dopu à questu, un postu duvutu esse secaru cù un segadoru di capruzione di struzzione. Ora pudete aduprà u modu di distrughjini u fungus. À u travagliu hè necessariu di ricurdà. chì l'aria in u bagnu duverebbe ssa secca, perciò hè megliu ùn turnà à l'acqua. U travagliu deve esse in u respiru è i guanti.

Per sguassà u moltu, utilizate sulfate di cobre, ma ricurdate chì hè a toxicità. A so suluzione cù un capu finitu hè appiicatu à i sitti moldy cù un sbagliu. Dopu qualchì ora dopu sti posti sò lavati è siccati, è u bagnu pò esse ventilatu.

Eliminate u mozzu nettu à u bagnu è pudete usà blanchi. A risposta di l'acqui pruposti cun bleach in una ratio di 1:10 anu da esse appiicati cù un sbagliu o sponge à i posti affettati da u fungi. Dopu à questu, a stanza avia esse ventilata.

A vendita ùn ci hè una preparazione di Renogal, chì ghjucassi in u muvimentu nìvulu no solamente in i mura, ma ancu in i costi di tile in u bagnu.

Pudete utilizà rimedii tradiziunali per sguassà u fungus in u bagnu. Se e superfici horizontali sò danimati, fate mette cun soda, è cume cù l'acitu. Doppu chì a furmazione torna l'acqua, pudete arringenu stu locu cun un detergente.

No pelei cumbattenti cù u fungus è l'oliu di u tè. Pigliate duie cullenade di quellu oliu, i coglie in dui vetri di l'acqua è da u pulverizadoru avemu a processà i posti necessarii. Per lavà una misura ùn hè micca necessariu.