Cumu pulisce u zappadoru di nubuck?

Nubuck hè un materiale naturali chì hè acquistatu da i pesti di u bistiame. U calzettu fattu di questu materiale ghjustu artighjanatu anu permessa di l'airegiatu.

Qualchidunu ùn ùn pruponemu di cumprà u pezzu di u nubuck, crede chì hè assai difficiule di cura. Però, sta parolla hè erronee. Se sapete cumu basta adimpiarli u ziplegu Nubuck, dopu avè cura per questu ùn sarà più difficili più ch'è per u pelle.

Nucumenti di Nubuck

I sperimenti cunsigliu chì avete pulisce u tozzu di nubuck in regularmente in a matina è à a sera. Prima di tuttu, ricordate chì i pumittii nubuck nuddu ùn sò micca limpiutu nessun manera - perchè pudete arruvinà a sesta. Perchè, prima di pulizziari, i piu di calzose deve esse in cundizioni naturali. Accuglianza di i pezzi di securite nantu à a batte hè rigurosamente impeditu. A manera più faciule hè di coghju secondu, fucinata bè cù carta arrugata, chì assume l'umidità. Pudete utilizà un sapuri in forma speciali per i scarpi.

Per lavà di patevule nubuck, hè megliu utilizà un sbagliatu di gomma specie, chì pigghiarà currettamente di u polu è di preparà un pittore per a fossa chì seguita. Cumu pratica vi mostra, u sole di sapori nubuck pò esse puliti di terra cun un pappagallo frangibile brutta. L'acqua chì ferma i prugrammi di nubuck ùn ponu micca usatu.

In u casu di l'apparizione di spazi blanchissimi nantu à i scarpi, pudete lavandà issi chjusi cù un mantellu poitè apicultatu à l'acqua è bramata. Ma u megliu xampù cù tacchi nantu à i scarpi nubuck hè un spampiu specie. Per lavà i so scarpi, avete aduprà una crema speciale di l'umidità approprita, chì ripurtarà u culore. Un spray ripellante d'acqua ripiglià una film protettiva à i scarpi. Ma i creati per aduprà i prudutti di i pelletteria ùn sò micca adattati per cura di nudu.

A maiò spessu, i mezi di sapienti di nubuck si ponu cumprà in u pruduttu. Ci hè ancu prupunendu un gaziu ecumevule cù quale pudete caccià a pezzu petite da a nubuck senza danni u materiale.