A famiglia di Anton Yelchin

In u 2017, ci sò duie pelle cù a so participazione: "Pretenders" è "Purosangue". Inoltre, l'attore di 27 anni hè prublematatu di l'11 di lugliu per principià a diriggiri u travagliu nantu à u thriller "Travis", induve u rollu primu hè di toccu à Mila Jovovich. Ma tuttu questu ùn era micca destinatu per succorsu è ora a famiglia di Anton Yelchin, un attore americanu di l'urigine russa, dolu à a so perdita. Ricordemu chì u 19 di ghjugnu in questu annu l'attore, chì si scurdò di sfraccià u so Jeep Grand Cherokee nantu à un frette, hè stata prescia à morte da un cavallu di ferru à a fasa.

I genitori di u prughjettu Anton Yelchin

U zitellu nasciu in San Petesburgo à una famiglia di i Ghjudei. Starile Anton Yelchin ùn hè micca a famosa mamma, Irina Korina, è babbu, Victor Yelchin. Parechje micca cunnuscenza di micca chì i genitori di una celebrity di Hollywood, ma popular in patinage par patate professional skaters. U so avianu, u babbu di u papa Antonu in u 1946 era u prugressore di u primu scuddu, è per un pocu tempu dirigenu i ghjovani atleti di a DKA Khabarovsk. È l'uncle di u zitellu hè un artista americanu, u scrittore di u ghjuchju è u libbru artistu Yevgeny Yelchin.

In u settimana di u 1989, durante u cosmopolitismu, a famiglia si trasfigurau à i Stati Uniti, induve stillani campanu. Finu à a data, Victor hè u coach di a scola americana di ipertorii più prestigiosi. Hè quellu chì assicurò u scattuni americanu Sasha Cohen, chì ùn solu solu divintà u medaliste d'argentu di l'Olimpichi di u 2006, hè in u stessu annu avendu u statu di u campione di u Sò americanu. In quantu à a mamma di l'actor, Irina, hè una coreista di i fiori di ghjocu è assai successore, è parechje prudutori di u programa di TV di a TV di u Regali di u so studii di a TV.

Leghje ancu

I figlioli di Anton Yelchin

Cum'è sapete, l'astuttu ùn ha micca figlioli. True, a so vita persunale hè pocu pocu cunnisciutu: 4 anni fà, Antonu si ncuntra à Christina Richie, ma doppu si trasfirìu per una altra cità, a relazione si hè rottu.