Cumu lavu a sita?

A prisenza in u vestitore di vestitu di sita è una brusa , da una parte, aiuta chì quandu ci hè necessariu di vede rresistibile, è di l'altra banda, ogni volta fa a quistione di lavurà a sita è urgente. E veramente, questu materiale bellu, noble brillarce, chì hè u rè in i tessuti, hè assai capricciale è deve cura di cura assai.

Quandu si lavare a sita a cosa principal hè micca per dannà

I prudutti di sita à a cumpagnia di a cumpusizioni di i cumpunenti entri pò esse artificiale è naturali. Siccomu a seconda opzione hè di valore speciale è hè longu cunsiderata cum'è un ogetu di lussu, a salvezza di e so caratteristiczii esterni avissiru avè avvicinatu cun particular attention. Per quessa, pudemu distinguish diverse cunsiglii relative à u lavu di la sita naturali:

A sera lavu di e cose belle

Sfortunatamente, a vestizione di sita hà a pruprietà di a morta sottu u lavu, chì hè per quessa hè insulte quandu, da u trascuranza, un amatu pèrdite i so qualità esterni. Parechji affari segui i cunsiglii folki in cumu si puderà lavà la sita. Cusì, per esempiu, in a proporzione di una culletta cuillata per litru di acqua aghjunghjenu l'acitu, è ancu salvatore secu.

Hè assai dispiratu questu hè a situazione, in quale una bella sita di soffia vene una mancia di l'alimentu o di li viti. Quì hè impurtante per ricurdà chì hè inacceptable per foglate è lavoru cù tutte e furzà a zona aranciu, hè megliu a manciò per un tempu. Cusì, ùn sapendu cumu sguassà e cose da a sita, ùn hè megliu micca di pruvà, perchè u principale hè di piglià cun cura di stu mantellu rilivutu, è hà da aspittà u so propiu.