Chì per purgà l'argentu cù l'oscurante?

L'argentu cumpriu a pruprietà di l'unificata cumplicata cù qualsiasi modelli, cum'è cù a robba ordinariu, è cù vestiti di noite, ottene veramente l'imaghjini chè voce. Inoltre, sò sempre sò assai più d'inchienmenti cum'è setti d'oru, è ùn hè micca maravigghiusu chì a moda per un metalu maiurà ùn sparisce. Inoltre, l'argentu hè attribuita à propietà mistiche, un tipu di putenza è e proprietà bactericidali di questa sustanzita per aristucratici si eranu usati in antiquity. L'unicu problema cu cui i pruprietari anu a cummattiri tale gioielli hè un oscurezione di argentu. Cumu pudete restaurà l'urugginale originale à i vostri brazzuletti originali, colgante, catene è aneddu, ridènnusi di una raided sucia?

Cumu pulisce anu u zitellu in argentu?

Cume a lavagna di argentu cu soda è foil?

  1. Portonu a lampa nantu à u fondu di una tazza.
  2. Da quì sottu ponu una cosa prutella scuru.
  3. Cumplrennu questu quì u sughjettu in bagnu.
  4. Fate tutte l'acqua fogera di fogghiu, chì face a reazione, sulitariu.
  5. Minutes through 3 water merge.
  6. Lavandemu our jewelery brushed with water clean.

Una mistura di ammonia è soda per a pritima di coletta.

À un litru d'acqua vene 50 gramma di soda è circa una culloca di ammonia. Bajate l'oggettu in a suluzione è aghjunghjeve per parechje uri. Allora ne limpiemu a pesta cu un vellocche di denta.

Prupu dentale.

In verità, in una quistione, perchè di nè prussimi puliziati à l'annuffu, aiuta à un tali strumentu cum'è pirotele dentale. Ci putemu nantu à u lavu di cuttuni o u swab di cuttuni è pulite a dicurazione à u sparkle originale. Furtificà l'effettu aghjunghje à u nostru agentu ammoniaca.

Dentali.

Se u pratu ùn hè micca dispunibule per voi, puderà aduprà pasta di zucca. Squeeze circa 20 grammi di issu rimedu da u tubu è dissolve in 100 ml d'acqua, incunvendu a pane nantu à u focu. Poi bassa l'oggettu in u liquidu di zuccaru à circa 10 minuti. Eliminate u residualità di terra cù un sbagliu è l'arringenu à u fiore cù l'acqua fredda.

Furmagliu in una buccia di patata.

In u pote, postu u pruduttu di l'argentu è una casca di patata. Allora scorri alla l'acqua in quale avete bisognu di aghjunghje un pocu urientu citatu ordinale o l'acitu. Scupremu tuttu à fogghiu duranti 15 minuti.

Cume a bundanza di bè cù e pedichi preziosi?

Avemu chì a pulitura o pezza pocu freti ùn ponu esse usata, sti sustanziali ponu causà a furmazione di microcraci, è ùn sò micca bè nantu à pedistichi. Acidu è alkali - micca u megliu duttore per questi elementi. Ma se u zuffu esse diventatu, ciò chì hè dunque purgatu in un locu? Eccu un mètudu pruduttu chì ùn deve esse micca distruveraghju a to ghjova:

  1. Prima, facemu certi scarfante da u sapellu.
  2. Cumparam un sbagliale cù pesti grassimi per u travagliu.
  3. I posti inaccessibli finu è seranu limpiati cun un swab di cotti.
  4. Truvamu qualchi aricchi di ammonia.
  5. In u cuntinuu avemu spulatu i scruscià è guschianu l'ammonia, vintendu l'ingredienti cun acqua fogera.
  6. Ùn avemu micca bisognu di a dicurazione, fate dunque un sbagliu o un bastone in u lettuu dispostu, è prucessa di u fangu à e cose da e petre.

Semu devi esse ricordati chì l'argentu, l'ambru, i perli è i coralli ùn si ponnu micca taglià a química durissima, per elli, hè necessariu di compra liquidi o pasta speciale in dipartimenti di ghjuvelli. Pi chjudarà l'argentu in annunziate ciò chì sapi. Ricordate chì immediatamente aghju fattu cose da u trattamentu nantu à u corpu ùn pò micca. Dàteli un pocu restu è creanu una capa protettiva naturale chì prumove a vita di u pruduttu finu à u trattamentu vicinu.

Pudemu puru l'argentu cù perossu di l'idrogenu?

In ocasioni i mistressi pruvate à guadagnà e cose d'argentu cù una suluzione di ammonia è peròxidu di l'idrogenu (1: 1). Ma a strada chì ferma u uridu, spessu cù a cura di a plata. Spessu, a ghjuvintella hè fatta da u metallo puro, ma di l'alea. Adupratu in a pruduzzioni di additivi pò esse oxidatu, perchè ùn esci micca e caru cose à operazione riesliera cun consecuenzi inesperu.