Cumu lavatu una organza?

Organza - un material finitu è ​​delicatu, a mità compostu di fibri di sera è chì necessitanu una attitudine attenta. A maiò spessu, organza hè adupratu per tullere o elementi decorativi di l'internu. Cusì, cumu si puderaghju lavà a tela d'organza, pò esse ingrandatu o utilizate una lavatrice? Avemu da risposta à queste quì sottu.

Cumu prutezione lavà una organza?

U più impurtante di ricurdari di l'organza hè un materiale fragile. Sulu un pruduttu solu per lavà. Organza prefete lavà a manu, pudete subitu in un pozzu à un'ura in acqua calda, induve u puzzimu hè dissolutu cumplessu. Ùn aghjunghja l'organza, cù una manighjalla veloce, i fibri sò deformati, è u tela perderà l'apiece originale. Rinse, ancu di lavà l'organza, deve esse in acqua neve calienta. Fà cusì squeeze u tela cù e to mani per rinfreserà l'excrementi umidità quandu intracentà.

À quandu tempi deve aghju lavu l'organza?

Ùn aduprate micca acqua calenta per lavà, 30-40 gradi hè abbastanza. À a listessa temperatura, pudete lavà l'organza in a lavura, ma avete bisognu di sceglie un lavatu finamente delicatu o un modu manuale. In casu di dichjarazioni, l'aclaramentu riguardanti fugliale. Se sapete chì u vostru carmu rattles cose à l'altru, hè megliu per apagar l'impegnu per evitarà scapiglià nantu à u tela.

Organza Secca sò in normi in dui tappe. Dopu lavatu, u teatru hè colpitatu nantu à a catta è hà permessu di drencetite, in una cundizzioni semi-secca, pèndite nantu à a spedizione, induve si secca per sempre. Di solitu, cù questu metudu di securitate, l'organza ùn ne più mancu bisognu. In casu, sè ùn vi cunzignau cun u so aspettu, fate u tululu à una temperatura bassa (sintesi o seda). Paga è attentu à a superficia di u ferru di stuzzicà, ùn deve esse lasciatu è neve per impedisce a stretta di u tecido.