Chì significà a festa Annunziata?

U festa di l'annunziata di a Vèrgine Maria hè una festa cristiana significativa. In questu ghjornu, l'ànghjulu di celu Gabriel hà disse à Maria chì era a mamma di u figliolu di Diu. L'ànghjulu u salottu cù a frasa "Raligraghja Beatu", dopu à quale hà infurmatu à Maria chì a gràzia anu venutu da Diu, è fù chjamatu per dà nascita à u Figliolu di l'Altimu. Teologicisti sustennu ca chistu addivintà a prima bona nutizia per l'umanità dopu a firucia di a cumunicazione cù l'omnipotente per u casu. Dopu l'apparizione di l'arcàngel Gabriel, a Vergine divinamente diventera una altra è luminosa.


A Storia di l'Annunciazione

Per capì ciò chì a Festa di l'Annunziu significa, hè necessariu di cumprenderà parechji fatti storichi. Chì cunvientu a Maria dà nascita à Ghjesù? Prima è primu, era una manifestazione di u regnu di a cane bona chì Diu hà datu i ghjente. Sicondu teologi, a libertà morale hè una qualità chì elevate una persona nantu à natura intolerante. Cusì, u cuncessu sinceru di a Vèrgine Maria hà permessu di u Spìritu Santu à l'alba nantu à a so, "micca à u stessu tempu per mutilate u corpu di a zucchina". U sviluppu di u fetu s'hè fattu sicondu a tutte e leghje naturale, è Maria hà obedientemente aghjunghjatu u Figliolu finu à u ghjornu di u so nàscita.

U ghjornu di l'apparizione di Gabriel Santa Maria, l'antica prufezia di Isaias hè statu veru chì una donna hà avutu un figliolu, chì si chjamava Emmanuel, chì hè interpretatu cum'è "Ddiu cun noi". Un ghjornu, u Spìritu Santu hà campatu in u corpu di Maria è hà cuncipitu un zìculu chì a vocazione era di liberà u mondu da u putere di u diavulu è u peccatu.

Dighjà u nomu di a celebrazione - l'Annunziata - cunvece u significatu principalu di a bona nutizie assicurata cun ellu: un missaghju di Maria nantu à a cuncizzioni di u so Dieu-to-be. Questa frazzioni appartene à i dodici festa di l'ortodoxu storicu di a Pasqua dopu à Pasqua. Tutti i "Twelve Feasts" sò dedicati à l'avvenimenti impurtanti di a vita terrenu di u Teatokos è di Ghjesù.

Quandu hè a Annunziata celebrava?

Cattolici è Ortodoxte utilizanu parechji date pè a festa di l'Annunciazione. Prutistanti è i cattolici celebranu u festa in u 25 di marzu. Ci sò parechje interpretazioni di l'apparizione di sta data particulare:

  1. A cunnessione diretta cù u ghjornu di a Natività di Cristu . U 25 di dicembre hè a data di u nàscita di Ghjesù. Sì dite una settimana di novu settimane di questa data, a data serà u 25 di marzu.
  2. Data di creazione di a persona. Molti autri crescenu chì a cuncepzioni di Ghjesù è l'apparizione di Maria Gabriel fù u 25 di marzu, perchè in quellu ghjornu, l'Omnipotente creò l'omu. U ghjornu era da u principiu di a liberazione di l'omu da u peccatu originale.
  3. U ghjornu di u Equinoxe. Questu ghjornu hè tradiziunalamenti cunzidiratu u ghjornu di a creazione di u mondu, per quessa, a redenzione devi à principià à l'epoca di l'equinoskali vernali.
  4. A Cresia Ortodoxa di Russia hà avutu com'è basa a crescita di Juliana cun altra volta, affinchendu l'annunziu u 7 d'aprile.

Celebrazione di l'Annunciazione

Questa festa parte nantu à una settimana di celebrazione di Pasqua, o in i ghjorni di a Quaresma. Questu determina u tipu di liturgia. Se l'Annunziu cascò nantu à u Post, li sò reguli sò unanimamente debilitate è in questu ghjornu pudete manghjarè u pesce. In casu chì a vacanze cascata nantu à u periodu di a Santa Pasqua, u rapidamente hè ancu rigurosu, cum'è prima. Se l'Annunziunamentu si celebrà u ghjornu di Pasqua (sta cunghjunzione hè chjamata "Kyriopashe"), dopu cù i canzoni di Pasqua, u Annunziu hè chantatu.

In questu ghjornu ci sò ancu assai tradizzioni folklori. A ghjente avete i bonfires - "burn up winter" è "warm the spring". In incendi scumpressinu u ragnu, basgiu, frasi, paglia. E persone cridianu chì u celu era apertu à l'Annunziu per preghere è dumande, cusì à a sera a ghjente hà valiutu à u celu in cerca di una stella grande. Quandu l'stella era visibile, era bisognu di chianciallu: "Ddiu, dà gloria!"