Cume facenu a virginità?

Nisuna esfera di a nostra vita hè circondata da tanti miti cum'è u sessu. E a question di a virginità in questu ùn ci hè nè ugguali. E anchi si in u sughjettu di l'innocenza femminile, glurificatu è in u stessu tempu "masticatu", quarchi prufessiunati flagrantemente analfabeti emerge, se ferma di dicenu chì a virginità in i picciotti hè circundatu di un aura di aura di conjectures, a voti assai distanti da a verità. Allora, chì hè a virginità di i picciotti, è cumu si "perde", è in generale, facenu i figlioli perde a virginità - u tema di l'articulu di u ghjornu.


Miti è Realità

Myth number 1. I guys pèrdite a so virginità prima di e cose

In a maiò parte di i paesi, a storia hà custituitu parechji seculi l'erranicu à u listinu di una ghjurava sagrada, chì e zitelli sò deve esse protetti in ogni modu pussibuli. E se una donna pò esse orgogliosa di a so virginità, poi, un omu, in regula, cerca di derrota di u titulu "virginia", quantunque forse possibbi, almenu in paroli. Cusì ci sò 13 -ni anziani amatori, volunteramente chì parranu di e so averebbi à parechji soru. Un altru tipu di unghju verguenu si prefiere di abbandunà e prublemi nantu à ezioni sessuale, ma pochi pezza cunnisciutu veramente una donna, ghjustu entre in a transizione età. A pacenzia di a virginità in i picciotti spessu prus succorsu mai tardi - in 16-19 anni (è questu hè correctu, perchè in una età più premia, i picciotti ùn sò micca pronti per u sessuale psicologicu). U percentualità relativamente altru di vergini adulti, più di 25 anni. Parechji deliberatamenti evitari l'intimità fisica, preferiscenu "amici di a famigghia" da sexshops o ancu da u mondu virtuale.

Myth number 2. Sì u zitellu hè ancu una virginità, da quì hè già o mare

A causa di a virginità in i picciotti ponu serve parechje fatturi: a patologia di un membru (curvatura, dimensioni non standard), una prima spirantata di sperimentale, restrizzioni religiosi o educazione stretta. A vèrgine pò esse un romantica chì si mantene à u primu è solu.

Myth number 2. I sericamenti facìanu perde a so virginità

Hè assai probatu, u mitu hè basatu annantu à un fenomenu cum'è phimosis - cungenital o (pocu cumune) acquistate patologicu - rinfriscenza di u anellu di foreskin, chì impedisce à tuttu a disvelazione di u capu di u pene. In fattu, a virginità maschile fisiche ùn hè micca nurmesa in qualse modu, i.e. A virginità in i picciotti solu significa a mancanza di l'espirienza sessuale cù un cumpagnu. Sì una vergine pò esse anu u sustegnu a tensione sessuale senza recite à a penetrazione in a vagina, i.e. micca imitatu l'attru sessuale, a virginità, in ogni casu, hà ancu spertu in u so corpu all kinds of fiction and contraction, perchè chì u corpu femminile hè improbabile di dà l'inconvientenza.

U mitu número 3. A prima volta sempre dura una siconda

A privazione di a virginità di u zitellu pò esse arraggiata durante un pezzu perchè micca di u scantu di micca à scuntrà l'expectativa di u socie. Sicondu u paràmetu di l'educazione, l'omu devi esse attivu un rolu. Sì u ghjovanu ùn hà micca pruvatu à cunfèssanu a a zitella in a so innocenza, perchè u probabilmente, i so nervi sò in u limitu. Ci hè parechje prublemi cù erezzjoni o eyaculazione. Pruprietà di a virginità in un omu ùn pò esse micca coru di orgasmo in tuttu. Ancu s'è parechji, per suprattuttu, a "fontana di l'emozioni" cuminciò a battaghju prematuramenti.

Cumu privà un tipu di virginità?

Se u to ghjuvanottu cunfèssanu chì ellu ùn hà micca avutu a sperienza sessuale, hè impurtante capisce chì tenete una grande responsabilità. Sì, hè a respunsabilità, perchè nisunu pruvariu chì un omu chì priva à un patronu di a virginità, deve esse dulce è sensible. U fattu chì a virginità masculina anatomica ùn hè micca nurmesa in qualse modu, ùn anu u cellu di u coghju psicologicu di un omu. Perchè cumu quelli chì facenu a virginità, in u futuru, a so vita sessuale sia dipende.

In u nisun casu ùn deveru ririri o rimesse à una vèrgine, è si vanu à fassi, sò extrematui delicate. Ùn ciucciu, guarantiscenu in quantu à u vostru parente, prompt (evitannu u tonu moralizing), chì actions ti piace più, "incuraghjenu" i voluptuous recruit voluptuous. Idduciate u ghjovanu, ripurtendu a passioni, chì quellu perchè ùn fate micca, ùn hè micca valenu. Hè mpurtanti palesà a patience, perchè se i donne sò permessi di sacrificà a virginità cù l'occhi sbarrachiati da u sustegnu, u zitellu deve esse a voglia di qualchì tipu attività. In ogni casu, ùn si scurdate micca chì a vostra robba ùn hè micca solu per privà a virginità di u zitellu, ma ancu per divertevi. Avete una maravigliosa opportunità per fà un amante ideale per sè stessu.