Vinu Cherry

Cirasa hè a bacca più cumuni per fà u vinu dopu à uva.

Per creà, una cirasa scura, agria cherry ideali si mette, ma per voi di una varietà desiderata, pudete aduprà a bacca. Quandu pruduce vinu ciucciu in casa, hè necessariu piglià in cuntà chì in una cirasa ùn ci hè assai affissante è dolcezza, chì hè facilmente corregutu aggiuncennu l'acqua è u zuccheru. Parechji ricumandemu à sguassà e pedi da u fetus, cum'è cuntene una gran quantità di tannini, chì dà un patezza amargura, ma l'amatori di un pocu di gustu frescu di u vinu è u gustu di l'amanduli ùn ponu micca fà.

Cumu puderebbe vinu cherry in casa, avemu descrizzione seguite in e ricette.

A ricetta per u vinu ciriceta in casa

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di vinu, pigghianu cherries freschi, preferibbilmente solu in salamuni. I bacchi ùn sò micca mine, perchè nantu à a so superficia sò i bacteria necessariu per a fermentazione d'alta qualità, sguassate l'ossi si ne necessariu, mette à i pranziali è intrecciate in qualchì modu cunvene, mani, crush, o solu un bastone di legnu.

A masse cherry resultante, aghjunghje l'acqua è u zuccaru, acchjese a tapa è abbandunate in un locu inaccessibile à u sole. A temperature in l'abitazione, induve hè a levadura, ùn deve esse micca più di 27 gradi. Sì i piatti sò vetru, inghjugatu cù carta, ghjurnale o tela, perchè u vinu ùn perderà u so culore. Abbandunà a ferita durante sette ghjorni. Duranti stu tempu, attivà è briunate pocu tempu a masse volte à u ghjornu. Hè impussibile di mantene a tina aperta longu, per ùn saturà a massa cun l'ossigenu, chì permettenu u sviluppu di battìci di l'acidu acìticu, chì ùn sò micca necessariu in u nostru prucessu.

Dopu à una settimana, abbanduneghja a massa fermentante in u restu, fendu feriu, è ùn abbrezzate a tapa. Puderete sguassà u cherry chì hà risuscenu sopra stu tempu cù l'aiutu di un tamarzu è lasciate u liquidu restante per fermentà altri sette ghjorni, o più volte finu à quandu a spuma desantueghja cumpretamente nantu à a superficia. Un grandu nicu hè permessu.

Dacciu u licitu da una manghjà in un altru cuntinuu, installate sottu u primu livellu. Fate cusì cusì chì u sedimentu resta in u fondu di u primu contenedor. Ceramu li piatti cù u futuru vinu di vinu, ma micca assai strettu è si vendu per camminate quattru deci à quindici ghjorni. A prununzia hè determinata da a splutazioni cumpleta di i bombe di l'aire è di qualsiasi fèrmini di fermentazione. Fusionemu u vinu in i cisterne di almacenamento, ora hè digià hermeticuamente chjusu è postu in un locu frescu. À questu stage, avemu un vinu novu. À quattru à cinque misi serà ghjuntu spertu.

Vinu da u circondu cù i vodka

Ingredients:

Preparazione

Pour a marmellata in un vasu di litre è pour cù vodka. Allora cercenu bè cù una cupirtita, scucchendu currettamente è si spende in un locu cale è assai luminosu per un e un mezu à dui mesi. Una volta cada tres ghjorni, salvu l'ultima semana di insistie, i cuntenuti di u puddu sò tremulati. Allora fusionate u vinu in modu chì u sedimentu reste in a panda, aghjunghje u zùccheru, se ne necessariu, cunfruisce finu à chì si disolvi è fughje per un altre ghjornu, è dopu filtrà parechji volte cù un sbattulu di cuttuni è regu pò esse a trasparenza. Se u zuccheru ùn hè aghjustatu, ùn pudemu micca firmà un ghjornu, ma pruvà a filtrazione in seguita.