U vinu "Isabella" in casa - ricetti

A preparazione di vinu di uve in casa - hè faciule, è Isabella è altre varietà di racini fragrances sò più adattati per esse in una edita.

Tips

Di sicuru, assai depende di a varietà di e raghji è a so adattazione per i vignaghjoli, ma prima di scelta materie prima, cura l'affari.

Prima, tenite utensili per a fermentazioni. Hè bisogna un cuntinuu di materiale chì ùn hè micca oxidatu: vetru, legnu o metalli inox.

Sicunna - sottumessa claramente u tempu, altri chì a vittura acquinerà prupietà innecessà, anu assuciatu tannini da l'osse è i prugne.

Terzu - sì vo vulete acquite un vino sabroso, ùn mancu pruvà cù varietà, zuccheru è acqua. Hè simplificatu: un minimu d'acqua, una clara aderenza à a norma di u zuccherinu è l'ughjettu di uva di un gradu hè a basa di u vinu ideale. I vini aromati sò stati uttene di variità cum'è Lydia, Pearl, Muscat, bè, è di sicuru, u veiu di u vechju senza restrittu di Isabella.

Stage One

Per fà u vinu di castagna di Isabella, elliete uva uva racolti in piani assolellati. Ùn ci anu micca esse boni di mozzu, ma un prugettu seccu, arricchisci in arrugati, sò particularmente dolce.

Ingredients:

Preparazione

A produzzione di u vinu d'Isabella hè realizatu in parechje staddi. Prima, appruntaremu a racina. In ogni casu, ùn laveva micca, salvu chì hè culpita, se a terra ferma nantu à u pezzu durante a cullizzioni. Intrecciamos a uva (pudete prima rimettisce i frutti da i cimi, ma ùn pudete fà micca), cù qualsiasi cunzultante còmicu. In casu di stampa di uva cù e to mani, ùn eseguite micca di guanti, perchè u ghjacciu di baga hè un tinte magnificu. Pozzu i bachi prisutti in un containeru adattatu. Pò esse un grossu buttiglia di vetro (non menu di 25 litri), un uttellu di lignu o di pezzu plasticu (chì hè menu dispunibili).

U zucchero hè dissolutu in acqua è spedinu in u stessu contenedor. Coperta u cuntinuu cù una film - ci vole à esse un flussu di l'aria per inizià a fermentazione, è parte 3 ghjorni. Ùn avete missu stu tempu, hè impurtante di rinfriscà a must (fermentatu di u zucchero) in u mumentu da e reste di baga, s'ellu ùn vulete tastà un dolore di gricchi.

Stage Two

In a seconda tappa avemu necessariu utensili cù una giacchissa angulata (una buttiglia di vetro) o hermeticamente stampata cù un tappu attaccatu (un canna special).

Ingredients:

Preparazione

Per fà preparà un vinu di u vinu cù i vostri mani d'Isabella, hà da piglià u tempu, una qualità rapida di qualità ùn pò esse fatta. Allora, quandu i trè ghjorni di fermentazione di u primu stadiu sò in ghjustu, deve cunceta dentà l'arburette de manera curretta chì l'osse, pelli di baga è pettini (sidru i boli ùn sò micca sguassati da i prugli) ùn intrudenu micca in u vinu. Per fà questu, utilizate un filtru di gazza, è per rinfriscà i vestigeni di a patata - stampa. Scappi à a must in un containeru adattatu. Hè bisogna un locu spaziu per a fermentazioni, altri i pratiche pò spuntà, perchè elettu un cuntinuu in u quale ùn occupanu micca più di 2/3 di u volumu. U zucchero hè dissolutu in acqua è mischju cù un ortugallu.

Parechji sò interessate in a quistione di cumu preparà un vinu dolce di Isabella - ma u vinu fortificatu da sta tipa di uva ùn hè ch'hè micca cugliatu. Sì sempri un amatori di e zitelli dolce, aumentanu a quantità di zuccaru à 3 kg, ma micca più.

Allora, a billetta in i pranzi, aghju pututu l'otturatore d'acqua per drenu i gasi. A prima volta u prucessu marchjarà assai attivamente, è fracassate. Questu hè normale, ùn anu micca peghju, ma assicuratevi chì u vinu ùn si micca in legami, altri a fermentazione si ferma. U vinu di uva "Isabella" in casa ùn deve esse micca di menu 40 ghjorni, perciemu aspittendu un mesi è mezzo, è passanu à a terza stadiu.

Stage Trè

À questu stage, u vinu hè prestu è deve esse scumparutu cun u levitu. Fate cusì cù un tubu o una maneca, decantore u biatoghju è di sopra à e buttigli. Densamente corked è almacenatu in u basement o disprizzu, utilizendu com'è bisognu. Cusì, u vinu d'u vinu hè prestu in casa, i riccheti di u vinu di Isabella ùn anu micca diffirenti da l'altri, salvu chì l'ingrossu di zuccheru pò esse ligeramente cambiatu, se a uva ùn anu micca riunitu à dolcezza vera.