Cocktail "Maria Sangue"

Oghje, unu di i cócrizoli alcoolichi più famosi hè u cocktail "Maria Sanguenta", i cumpunenti principali di u quali sò vodka è zucchero di tomate, certi volti cun additivi (u zuccadoru di limonu, pepino piccante è altri spezii, a salsa di Worcester o a salsa di Tabasco ). Ci hè parechje referenze à u cocktail "Maria Sanguenta" è l'allusioni culturale assuciatu cù sta bè, in filmi è in literatura.

Storia di u fieru di a mitica

In u stessu, a frase Bloody Mary "Bloody Mary" hè assuciata in a cultura anglo-britannica cù u nome di una reine (à dì, Maria I Tudor 1553-1558 gg), Distinuti da intoleranza especial versu dissidenti Anglicani.

A quistione di l'invenzione primaria di a ricetta pè u cocktail "Maria Sanguenta" ùn hè micca risolvutu senza dubientu.

A New York Herald Tribune, datata 2 dicembre di u 1939, si riferisce à a biera di George Jessel, fatta di vodka è di u zuccu di u tomate. In prima, sta zucca hè postu ind'è un agentu antipode. U tempu di invenzione di un cocktail hè determinatu da u periodu trà e guerre mundiale.

In u 1964, un certu Fernand Petito, chì si stalla à i Stati Uniti da Francia, in una entrevista cù i currispundenti di a rivista New Yorker riega chì avia preparatu è sirvutu una vodka-tomate chì si preparava da a so propria ricetta per vodka è di zucchero cù additivi, in u 20 , travagliendu in modu di camarero in una istituzione parigina.

In a variante di a ricetta di preparazione cònica di Fernanda Petio, u salinu, u zucchetta di limonu, a pepine di cayenne, a salsa di Worcesters è u ghjuvatu abbrucianu. Sicondu una di e versioni, prima u bè da Fernanda Petio fù chjamatu "Snapper Roja", ma i clienti cuminciaru à chjamà u cocktail "Maria Sanguida".

In ogni casu, oghji pudemu parlà di duie versioni principali di u cocktail "Bloody Mary" (simplificatu è più cumplessu), per suprattuttu, a variante Petio hè più interessante, ancu chì a simplisticu ùn hè micca male.

Cumu hè fattu u coctele Bloody Mary?

Prima, pour u zucchinu di u tomate in u cristalu (puru o cù additivi), è dopu in una manera speciale cù un cultile (à a longa), pour u vodka in tale manera chì i capelli ùn si miseranu micca. À l'usu di "Marija Sanguenti" in un casu, prima vodka in bocca, è immediatamenti dopu - u zuccu di u tomate.

Ci hè ancu altri varianti di i nomi rigulari naziunale di u vodka-tomate (per esempiu, u nomu pulaccu "Krvava Manka").

Vi parvaraghju cumu preparà un cocktail "Maria Sanguenta" in casa cù u cumpletu massimu di a ricetta basica ufficiale.

Ingredients:

Preparazione

Pudemu ghassi in un vetru di tipu highball. Imbulighjate in un cuntainer separatu di u zucchzu di tomate, u zadellu di limonu, a salsa calza, u salinu è a pepite. Fate u highball nantu à u ghjacciu. Per a mancanza di una salsa di Worcester o di Tabasco, pudete fà un cocktail "Maria Sanguenta" è senza esse cumpunenti, cusì cum'è sò solu additivi minori. Sempri à u ghjornu di u ghjacciu cù 2-3 zipuri di u zùccheru d'alli.

Amassi u vodka in a vetru nantu à a pala di u cuteddu. Facemu un zucchulu d'api. A volte in u disignu usanu rottu di limonu, gambelli, olivi. In ogni casu, u cocktail "Maria Sanguenta" hè bonu per serve l'oliu, i gambli, i salamandoli u salitu , u furmagliu salami.

Ci sò altre ricetti per cocktail di sta tipu cù u zuccu di u tomate. Usanu diversi alimenti alcoolichi invece di vodka: gin, whisky, bourbon, sake, tequila è ancu sherry. I versioni alliati ùn sò ancu cunnisciuti.