Teatru "Hibernia"


U teatru "Hibernia" (in qualchì volte chjamata "Gubernia") hè unu di i posti più frequenti in a capitale tedesca. In u teatru mudernu ponu vede i pruduzzioni di i famosi opagni classici, per esempiu, u ballu "Swan Lake" è l'opéra "Carmen", in più di i travaglii moderni è i cuncerti.

Situazione:

Ci hè un teatru "Hibernia" in u centru di Praga , in a Piazza di a Republica , in u costruzione reconstituita "U Gibenov". Opposite u teatru hè a Torre Puleva , vicinu pudete vedere i Casoli di u Municipiu di a cità.

Storia di u teatru

In a traduzzione da u Latinu, u nome "Hibernia" significa "Irlanda". Quandu, dopu espulsu da l'Irlanda, i fràuti ghjùnsenu in Praga, induve ottene un postu è permessu per aduprà un monasteru è una biblioteca. In casu avianu statu l'altari parte di u bastimentu di u monastru, ora ci hè una tappa di u teatru "Gibernia".

U custruzzioni "The Giberns", in chì u teatru si trova, tenni una storia ricca. Duranti a guerra di Treinta Anni, Ferdinannu II permetti d'apre u seminariu tiològicu. In u mezzu di u 17u seculu era custruita una iglesia barocca nantu à questu locu, chì dopu fù battamente danuviu è riorganizatu dopu. Dopu à u fini di u seculu XVIII, a casa "U Gibernov" hè stata utilizata per ghjudizi seculare da a Società Italiana di Teatro. In u principiu di u XIX seculu, sottu a dirigenza di l'architettu austrian L. Montoy è u prufissore J. Fisher, l'edificu fù ricustruiutu, dopu chì ellu ospite esibizioni, è poi hè trasferitu à u teatru "Hibernia". Invece di a capella, hè un auditoriumu cù 1000 posti è una scena, ancu 2 restaurants, 4 bars è una terrazza d'utensili, situata in u tettu cù una stonda vista di Praga.

A apertura di u teatru hà fattu u 23 di nuvembre di u 2006.

U repertoriu di u teatru "Hibernia"

A prima tempesta di u teatru era marcatu da u liberatu di u musicale "Golem", dedicatu à a ligenda da u quartierdu di a capitale tedesca . A pruduzzioni annuncia cun Rabi Levi è Goleme - un pupu animatu fattu di tela. U debutante di u musicale "Golem" hè tantu successu chì u gestu di teatru hà decisu di cuntinuà a produzzione di musicals, cumu per includunu comèdia, travaglii classichi è opere di i zitelli in u repertoriu.

Dopu l'u 2007, in "Hibernia" pudete visità diverse eventi culturali, esibizzioni, presentazione, cunferenzi è congeggi. U troppu Teatrali sò ghjente cù tour tours, famosi musicisti è attori. In u 2012, u stessu pezzu populari "Lucrezia Borgia" hè stata liberata nantu à u palcuscenicu di "Hibernia", i produzzioni di "Quasimodo" è "Hello, Dolly". Continuu, apprezzatu da i spettaturi. In Natale u dramma "Carol di Natale" hè stata liberata.

In junioru cun rigistru rigulari di opzioni favuriti, u travagliu nantu à novi produczioni cuntinua. U Teatro Divadlo Hybernia hè unu di i deci i best cinéma di Praga. Un magnificu equipaggiu tècnicu, un mistieru excellentu, un repertoriu interessanti è riccu mettiu u teatru "Hibernia" in u nùmmuru di posti chì certezi d'averemu bisognu di una visita in Praga.

Cumu ghjunghje?

In u teatru "Gibernia" pudete passà in tramu, busu o metro line B. U feremu per svià qualcosa trasportu definitu hè chjamatu Náměstí Republiky. In u ghjornu ci sò nè 6, 8, 15, 26, 41 è u bus numero 207, di notte di notturni in trammi nè 91, 94 è 96.