Vinohrady


Unu di l'abitazioni più prestigiali in Praga hè a Vinohrady (Vinohrady). U quartu hè in u centru di a cità, ma à u listessu tempu ùn sò micca signalati di una metropole moderna. I turisti sò attraversati da e carrittate tranquillità è a magnifica architettura.

Storia di a creazione

Finu à u 1922, sta parte di Praga era una cità distrita separata è fù chjamatu a Vinohrady Reale. Stu nomu era datu da l'impiraturi Carlu IV a causa di un gran numaru di vigneti chì crescenu quì. Per un bellu tempu, i residenti di u paesi ùn volenu unificà cù a capitale, anche avè un sistema di trasportu cumuni.

A zona hè stata custruita in parechje staddi, per esempiu, in u 1888 Korunni Street appare, è in 14 anni - Giorni di Riegrovy . Finu à u 1949, Vinohrady era una unità indipendenti, dopu sta parte di a cità era divisa in 2 parte, è dopu un pocu tempu - per 5.

A vista di vista

U quartier si trova nantu à una cullina è si cumporta una zona di 3,79 metri quadri. km. Se vi vede à u mappa di Praga, affirmate chì l'area di Vinohrady si trova in u cori di a capitale, à u livente di Nove Mesto (New Town). Questa hè a parte elite di u stabilimentu, chì hè carattarizatu da a realtà più caru.

In più sò e case di casa di campagna, circondati da parchi e casali verdi. In u spaziu sò i prudutti di a marca è i centri shopping . I prezzi è sò più demucratici chì in a strata parigina. Boutiques sò in a casa nummiru 50 à Vinohradská tržnice (Vinohrad Pavilion).

Vale ancu vale a cura à i ristorante, i clubs, bars è cafes. U pub «U heretik» diventa a maiò populità, quandu tradiziunali aperte cecchi sò sirvutu à a biera, per esempiu, una donna affucata o una sermola.

Ciò chì vede in l'area di Vinohrady in Praga?

In questu quartier sò parechji attrazioni attraenti , chì include:

  1. Giardini di Riegow - decoratu in stili d'inglesu classicu è furnutu cù coghju attrattivi. Sò felice per restanu di cità.
  2. Vinograd Cimiteru hè un statu monumentu. U pogost hè statu apertu in u 1885 è hè stata fatta per a funerali di i citadini ricudosi di u paese. Quì ci hè u primu prisidenti di a Repubblica Ceca - Vaclav Havel.
  3. Area di u Munnu - hè u centru di u distrittu. Quì ci spessu prende firirsi, festi di cità è una varietà di festività.
  4. A casa di Karl Capek , scrittore famoso in a Repubblica Ceca. A so penna pertenece a maestras cum'è «A Fabbrica di l'Assolutu», «A Guerra cù a Nubiana», «U mezi di Macropuli».
  5. L'stazione centrale di Praga - hè stata custruita in u 1871 in u stil ne Renaissance. L'edificu hè cunzidiratu unu di i più belli in Vinohrady è chjamatu dopu à l'Imperaturi Austriacu Franz Joseph I.
  6. Centro Cultural Nazionale - data di u 1984. U custituitu hè custituitu 5 salone è 3 pranzi, in quali ci sò disputi, concerti è esibizioni.
  7. A ghjesgia di San Ludmila - hè stata edificata in 1888 secondu u disignu di l'architettu checo Metzker. A facciata di a chjesa hè aggratu cù sculture di i Grandi Màrtiri, creatu da Myslbek, è l'internu impresi cù u so splendor è lussu.
  8. A Chiesa di u Sacru C Coru di u Signore - hè stata custruita in l'Art Nouveau à u principiu di u XXu seculu. U tempiu hè una architettura unica, per esempiu, i so mure anu inclinati in u core, è u reluire s'assumiglia una grande rosetta.
  9. U teatru nantu à Vinohrady hè ancu fattu in l'Art Nouveau. Oghje diventa una grande popularità trà i vignocini. Molte spessu seguenti sò indicati a dramma di Bulgakov, Shakespeare, Chekhov è Dostoevsky.
  10. U quadru di Jiri di Poděbrady hè u sicondu centru di u distrittu.

Cumu ghjunghje?

In Vinohrady pudete attruisce a via di Náměstí Míru, Římská, Italská, Anny Letenské è Vinohradská. Inoltre ùn hè un bus numero 135.