I stampi di i zitelli nantu à a primavera

In a grande maggiorità di vacanze è cuncerti cù a participazione di i zitelli, ci sò ditties divertitivi. Li carusi e li carusi cu piacerebbe cumpostu è rializaranu sti picculi travaglii, è i genitori, i prufessori è i educatori vede i so cumpagni favorito.

Comu regula, tali cuncorsi è discorsi sò timed to coincide with one or another event. Sì i chastusci sò selezziunate per un tema particulari, in u so travagliu, i zitelli pudete acquistà cù dettualità è apprendu qualcosa di novu. In particulare, spessu ghjorni nantu à quelli chì i zitelli sò parti attiva, sò assuciati cù l'arrivata di una nova stagione.

In questu articulu, avemu l'attruvatu à a vostra attenzione un pocu chastooshkas di i zitelli di curretta è longa nantu à a primavera, chì pò esse usatu per organizzà diversi vacanze o participanu à a cumpetizione di a creatività di i zitelli.

Studi di i zitelli nantu à u tema "Spring"

In u casu chì i chastuschi sò realizati da i zitelli più chjosi - studenti di kindergartens, a so larga ùn sianu micca più di 4 linii. In u stessu tempu, sti travaglii curtimi di u folklore russu sò guasi sempre realizatu da un gruppu di zitelli, ognunu di quale lettu à leghje chastushka. In questu casu, i picciotti è e donne chì ghjucanu à l'altru in un passu abbastanza rapidu, chì dà l'impressione chì sò lighjendu una longa bocca, ancu chì tutti i so versi pussanu diverse cuntenutu è caratteru.

Contrariu à a credenita populari, sti travagli di versi ùn anu micca bisognu à esse realizatu à a musica. Intantu, si unu di i carusi pò piacè strumenti di musica musicale russa, per esempiu, una armunia o una balalaika, pudete mette un numbru increiblement interessante, divertente è fascinante. Sì nimu di l'artisti interpruvimenti tali capacità, pudete includà un travagliu musical additivu nantu à un tape recorder o in generale per sinete accumpagnamentu.

Qualcosa di sta staghjoni di l'annu è, in particulari, da a primavera, ci sò assai divertenti di i zitelli, per esempiu:

U sole hè caldu in u sole,

Omosessuale di i vermi,

In un capu di fata longu nantu à l'invierno

Fatemu finiscinu.


Ah, u prancanti Spring,

Chì avete fattu!

Tutti i terreni di hockey

In un puddle giranu.


Fighjate à mè,

Lovely girlfriends,

À i pieni, cum'è in i gladiadi,

Freckles fioru.


Oh, perchè ole più dolci?

U mio lila fora di a mo finestra?

Avà amparate e lezziò

Per qualchissia parcorsu, hè la mandarina.


E in a primavera,

I primi parchesi diluicati.

Accadia, invernu!

Adieu, stivali!


Ci hè cuntentu assai in a primavera,

Un tempu assai cammindu!

Mamma in a sera,

Ùn avemu bisognu!

Inoltre, in a primu mannatu, u Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia Cum'è celebreghja, chì tutti i zitelli feliciteghji i so maestri amatu è i educatori, è ancu a mamma, avè è a zia. Express congratulations pò esse in forma di chastushki divertente, cantendu questu stessu o sviluppà cun noi. In particulare, un versu maravigghiusu hè adattatu:

Caro nostri omi,

Canteraghju u chastushki.

Felicità u 8 di marzu

E oliu à voi casco!


Mi papà ama a musica,

Ùn aghju micca darrè d'ellu:

Tocca u accordionu,

E canta canzoni.


Un ghjornu di a donna, 8 di marzu

Dadu stessu lunch,

E vi dicu, un secreto,

Hà fattu assai affare.


Sò e pignatelli sò brusgiate,

Salt spieghja in una cumpota,

Quantu a nostra mamma tornava,

Ci era assai risorse per ella.