Artesanate "Alien"

A fantasia di i zitelli muderni ùn hà micca limità in u so sviluppu. A maiò parte di i figlioli pre-sculi avianu un interessu in u cosimu è i so abitanti. In questu casu, pudete furnisce u zitellu per fà un travagliu fretu nantu à un tema spaziu. Comu primu esperimentu, puderia esse un articulu alien.

Cumu fattu un ultratteutru di carta?

U strangeru da u paper hè fattu solu. L'adultu pò offre à u zitellu per fà una maschera allea, denota u so nome è u pianeta, è ghjucà un ghjocu di rollu. Per creà una mascara, avete bisognu:

  1. Hè necessariu piglià cartulare verde è pigliate un patchitu di màscara cù slotte per i nostriaghji di u novu (per elli u zitellu hà guardatu, per questu hè impurtante per calculà correctament a distanza necessaria entre l'ochji di u zitellu).
  2. Pigliemu cartulare bianchiale, aghjustemu dui cilegii picculi, intimu di quale chjamemu cù un pupu tipu di feltru pupu.
  3. Glue l'ochji à a so mascara.
  4. Nant'à i lati cugna una corda di a longa necessaria in modu chì u zitellu pò assicurà salvezza a mascara in u viertu.
  5. Allora pigliamu l'ad sticker monocromu in a forma di cilchiala di tagliu pettu è pateanu chaoticamenti nantu à a mascara. Oltre, pudete taglià tazzi di carta culurata è appicca. A mascara è pronta.

Extraterrestrials from plasticine: master class

  1. Invita u zitellu sceglie u colore di plastica, da ellu hà da fà u stranieri un troncu. Allora dumandate à scaccià da ellu "sausage".
  2. Dopu crea una "salchicha" hè bisognu di scattallu à u fondu per fà una campana.
  3. Hè necessariu di piglià un cutidianu spiciale di plasticine è tagliate a fiorita di a campana à u perimetru per una durata di pocu sottu a mità di a campana stessu. Seranu perchè.
  4. Allora dumandate à u zitellu per fà una manu. Per fà questu, avete bisognu à fà un altru culore di plastilina, scaccià da elli dui "salsicce" di tagliu pezzu è, da una banda, cullighja e pezzi di plastilina prima. Sò i vostri ditte.
  5. Guariscernamu nostri mani à u corpu di un aligratu.
  6. Avete bisognu di fà 6 boli picciotti multipulchichi (trè à l'ochji è trè - in l'antenna).
  7. I primi tri balli sò moltu nantu à u spaziu di l'allegra strana stranera.
  8. Pigliemu trè matchte e inserite à mezu à u capu. Per queste parcorsu ci stringamu li tri boni rimanenti. Cusì, i stranieri spettavanu.

Alien di ligumi è frutti

Un zitellu more anzianu serà interessatu à fà un abituale fora di i prudutti. A creazione di un alice in questu casu hè carattarizatu da simplicità è alta veloce di l'esecutzione. L'articuli d'un aligratu solu deve esse fattu sottu a survegazione di un adultu chì hà da esse chjappu. Per creà un aligratu, avemu bisognu:

  1. Tagliate u troncu d'un pepino 5 cm. Lasciate à volta.
  2. Pigliate u restu di u cucumu è tagliate in 4 fette. Seranu brazzi è gammi.
  3. Pigliate un pezzu di cucumu è tagliate da elli dui tiorci di pelle. Questi saranu corna.
  4. Da u pezzu restu di cucumari avemu tagliatu 3 petit trianguli - queste saranu l'ochji è a bocca.
  5. Pigliemu un pumu, percusce cù un pappellettu è inserisci più in u pelle di cucumu. Quessi sò e corna.
  6. Allora racughereu tutti l'aligeriare cù l'aiutu di i pasticchi. In un finu di u pizzuddu duvemu annunzià nantu à l'armata, u sicondu finu di u palummu hè inseritu in u troncu.
  7. Cumu rimessu u coltu u sicondu bravu è e per e so perte.
  8. Per separà, pudete fà una zucca d'una platone volante. Per fà questu, hè bisognu di cut off the tip of a pumpkin with a small diametre.

Cusì, a creatività cumuna cù u zitellu hà da espansione i so orizzioni in l'studiu di l'esplorazione spaziu. L'articuli tematichi ponu esse utilizati com'è rigalu per u ghjornu di l'astronautica.