Syllables per i zitelli

U magisteru di un zitellu per leghje per i Silabali hè u sognu di parechji genitori, perchè l'abilità di leghje hè un passu impurtante per ogni zitellu nantu à a so modu à l'adultu. In più di u fattu chì e so cumpetenze di leghje serà necessariu necessariu per studià in a scola, un mondu magicu di a literatura libera davanti à u zitellu. Ùn avete bisognu di dumandà à i so parenti per leghje eddu o questu libru, perchè u vostru babbu puderà fà fà ellu stessu.

Cumu insignà à un zitellu?

L'algoritmu di l'azzioni hè cusì: prima introveremu miglii à tutti i lettri di l'alfabetu, è dopu avemu l'insignà à u zitellu per leghje per i Silabali.

Famiglia di lettere pò principià in a zitiddina prima, ancu à trè anni. Pudete puru fà i carte da cartuni o cumprà imene speciali nantu à a fria. Spessu mostra le lettere à u caprettu, parlendu. Innota chì ùn hè micca cunsigliatu per chjamarà lèttere cumu sonanu in l'alfabetu. Questu hà cunfunditu u zitellu cù more furmazione di i lettri di i Silabali. Afficheru l'imaghjini di una lettera, chjama u sonu.

Accumincia di cunnosce cù e lettite da i vucali sali (A, O, Y, N, E). Allora andate in cunsunanti dritti (M, L). Allora u turnu di i cunsunanti sordi è ghianchi (M, W, K, D, T) è l'anu seguitu.

Repetite u materiale per ogni nova lezioni. Hè bellu à amparà e lettite in forma di un ghjocu, perchè l'età di u zitellu hà da fà cun ella.

Quandu tutti i lettenu sò studiatu bisognu, hè u tempu di penserà cumu per apre sillabelli cù un zitellu. Ùn correghjenu e cose. In trè o quattru anni ùn solu ogni figliolu hè una perseveranza per aprende à leghje è sùbitu leghje. Ma u zitellu di cinque anni hè vicinu à ripiglià l'alfabetu.

Cunsiglii per a duttrina lezioni per i Silabali

In modu, u rispunsu più pusitivu hà u primu di N. Zhukova. Dopu avè apertu ddu manuale, avete da capì subbitu a manera di spiegà e simbulosi à u zitellu è cumu insignà à u zitellu per unificà i sclusa.

Per esempiu, questa sillabba cunzidira a sillabba "MA". A stampa ammenta chì a prima lettera di sta sillabba corre per una reunione cù u sicondu. "M" ghjiri in "A". Avemu a "trajectoire" di sta lettera: "Mm-m-MA-ah-ah-ah-ah". E à u stessu tempu, a nostra sillabba.

U zitellu vole chì ricurdà chì a prima lettera hè diretta à u sicondu, è sò prononciati inseme, inseparatu da l'altru.

I primi sìllabbi per leghje u vostru zitellu sianu semprici è custituiti da dui lettere (MA, MO, LA, LO, PA, PO). E quandu l'algoritmu per leghje esse versioni hè maestru, i süllables susseglièvuli cù cunzunanti sordi è sossu seranu studiatu per l'analoghi. U seguente nantu à a linea sò simbulosi, in chì a prima lettera hè una vucali (AB, OM, US, EH). Questa cumpagnia hè ancu più seria, ma l'avete definitu di trattà cun ella.

E dopu avè serà pussibule di offre à u zitellu per leghje e prime parolle. Perde sia a più simplice: MA-MA, PA-PA, MO-LO-KO.

À u to bè leghje bè è bellissima, in lieu, t'hà da travaglià dura da u principiu. Insegnassi à u to figliolu cù clarificate e parolle entre si. Chì pause entre i parolle sia lettu. In u futuru, i reducià. Moltu piticu, s'ellu aprende di leghje e parolle in una cantata e in linea. Dopu tuttu, hà sempri a scrive à a scola. Hè quì a capacità di sparta in e parte di u sensu di a pena hè d'utilità.

Ùn ci sete disperati, se ti pari li voi chì u zitellu ghjè lighjatu pocu. Per l'età in istruzione u questu hè normale. A più impurtante hè chì u vostru zitellu hà maestru di a tecnica di leghje, è hà domiciliate l'habilità in u futuru.

Se i sbagliati sò fatta lettura, pacienza è discrettu, fendu correczione per ùn scunfortà a caccia. Pruvate di ghjucà cù u zitellu in a cumpusizioni di i paroli cù cartulare cù imaghjini di parechji sughjetti. À tempu, vi vede cumu u mo figliolu cambia sferiche in i posti, formando palori.

Se i genitori segui tutti sti cunsiglii, i zitelli apprendimani rapidamente di leghje - in circa 1,5 mesi. Allora tuttu hè in le mani.