U Monte Zion

In u centru stòricu di Ghjerusalemme hè u Monte Zion, chì hà assai significatu storicu per u populu di u Ghjudeu. In ogni casu, a muntagna hè sagru per i cristiani in u mondu, perchè era quì chì l'evuluzzioni sò stati: l'ultimu Cena, l'interrogatori di Ghjesù Cristu è a falata di u spiritu santu. U Monti Sion in Ghjerusalemme è i posti circondani sò venerati ancu da i musulmani.

Munzone Zion Description

L'altitudine di a muntagna hè di 765 m di livellu di u mari. Ddu u tempu di l'antichi prufeti hè un puntu di rifarenza per u ritornu di i Ghjudei à a Terra Prometida. Se qualificate a muntagna da un puntu di vista giugraficu, hè circundatu da ogni ucu à i vaddi, in u punente si stendi a valle di Gijon, è in u Sud - da Ginn. U Monti Sione nantu à u carte di Ghjerusalemme è in riese di e realtà in a parti più antica di a cità. A vaddi chì circundava u muntagnolu da u nordu è u livanti hè integrata. In più di l'edificazioni muderni, unu pò truvà quì u restu di una antica murta di a cità trà u primu seculu di a nostra era. A muntagna hè ancu cèlebre per u fattu chì custituiscenu a Porta di Sione è u tempiu anticu di l'Assunta di a Santa Vergina.

Valor storicu di u Monte Zion

À a muntagna di Sionia sapia davanti à a cunquista di u Regiu David di Ghjerusalemme, solu in quelli ghjorni era sottu à l'autorità di i Jebusei, chì custruìanu una furtizza nantu à questu. Dopu a cunquista di u territoriu da u rè David, u muntagna chjamatu Ir-David. In seguitu, sottu a muntagna di Sion, Opel, u monte di Templo, hè stata chjamata. À u primu seculu dC, un muru hà attentatu annantu à u territoriu, chì circundava dinò in i Ghjudei. À u listessu tempu, a parte chì si bordered Sione hè stata prima.

U Monti Zion cum'è un attrattu turisticu

Quelli chì vanu in Israele , u Monte Zion hè listatu in lista di attrazioni chì devenu visitate. Unu di i ragiuni per questa hè u fattu chì in u so puntu hè a tomba di l'industrialista alemanu Oscar Schindler, chì hà salvatu parechji Ghjudei durante l'olucaustu.

Avà, i turisti ponu vede u muru misura da a cità città antica , custruitu da i turchi Ottumani in u XVIe seculu. In a Bibbia, u Monti Sion è citatitu sottu nomi diversi: "a cità di David", "l'abitazione è a casa di Diu", "a cità riali di Diu".

U cullina hè perceivedu in un sensu figurativu, cum'è quellu di u pòpulu judeu, è a so imagina inspirata assai poeta per creà opere in l'ebbreu. A sola parola "Zion" hè utilizata da parechje urganisi judei, perchè hè un simbulu di l'anticu Israele.

In a muntagna, cum'è parechji àutri locali in Ghjerusalemme, hè assuciatu à a religione, per quessa, no solu veneraghji ordulari, ma ancu chì i pelleghjani vendu quì. A Bibbia dice chì in u Monti Sione u Regiu David hà postu l'Arca di l'Alianza, è ancu chì Ghjesù Cristu era l'ultima vittima di a so vita. Cusì, per visità u Monti Zion hè cum'è tornu à a casa dopu una longa assenza.

U nome Sione passò da a cumunità omonima, chì fù creata da i seguitori di Ghjesù in a Upper Jerusalem. A muntagna era vicinu à a strada di a cità, cusì u nomu prestu l'allungau.

U simbulu di Ghjerusalemme era sottu u regnu di i musulmani è i cavaleri europei. Oghje hè notevuli di quarchi cosa, ma l'allevu hè ridutta in ogni locu. U Monti Sion in Ghjerusalemme, una foto di quale si pò vedà in carte, souvenirs, unu di i sacrei venerati in u mondu cristianu. Curiosamente, ci sò posti nantu à a muntagna chì sò reverendu da i Ghjudei, i cristiani è i musulmani. Comu l'historiatrici più atrevitani suggerenu, in a muntagna hè a tumba di u Re David. Ancu s'è i circunsidenti ùn hà micca cunfermatu stu fattu, u locu hè di grande interessu à i turisti è i peregrinu.

Cumu ghjunghje?

Induve hè u Monte Zion è cumu ghjunghje, serà megliu è veloce per vede un residente di Ghjerusalemme . Serà a più còmicu per ghjunghje cù u busu 38.