U Museu di Israele

U museu d' Israele in Ghjerusalemme hè una di i stituziunali archeologi principali, perchè in a so cullezzione ci sò parechji articuli à l'epica preistorica. Hè aperta à pocu tempu, ma a so cullezzione ghjunta digià 500 mila esposizione. Hè assai recullatu cù l'aiutu di patruni, ma a significazione di l'esposizione da questu ùn hè micca diventata. U museu hè l'orgogliu di Israele è hè di grande valore à u mondu sanu.

Chì hè u museu?

U museu israelisicu fù apartu in u 1965, ma tutti i travaglii di a cultura fù rializatu solu in u veranu di u 2010, da questa tempiu eranu stati novi galerie. Alfred Mansfeld è Dora Gad hà travagliatu in u disignu. L'architettu principe, chì era rispunsabili di l'aghjurnamentu è di ristrutturazione, fù numinatu James Carpenter.

U Museu israelicu in Ghjerusalemme hè situatu vicinu à a canteia di Salomon. Avà hè una cave grossa d'altri misure di 9 mila mese.

U museu cuntene unicu trovi, per esempiu, i manuscritti bíblici cchiù antichi di u mondu è a più grande collezione di judaismu in u mondu. A cullizzioni di u museu includenu ancu i Scrolls da mare .

Tutte l'exposition sò spartuti in i temi:

Museu di Attrazioni

U museu d'Israele aghjunghjia una varietà attraversu per u turistu per visità, di quale pudete listà u seguente:

  1. L'attrazione principali di u museu hè u Tempiu di u Libru, nantu à l'architettura di quali hà travagliatu Armand Bartos è Frederic Kisler. Questi turisti anu admirar l'urbanizazioni è l'edifici davanti à a distruzioni di u 66 AD.
  2. Una parti significativa di l'expositu hè occupatu da a marina dedicata a fine arti di Edward e Lily Safra. I visitori pudemu vede cum'è l'opere vigneti, è opere di l'arti cuntemporeali. In più di u grande numaru di exhibiti cunsacratu à l'arti di u Ghjudeu, ci hè una grande cullizzioni d'arti europea. Eccu avere vede l'opari di Claude Monet è Vincent van Gogh, Paul Gauguin.
  3. L'exposizione di u XX sèculu hè sempri replenished with new items. Oghje sò venenu da i donatori comi specimens singuli, ma succede chì sò dinò cullizzioni sani.
  4. I figlioli è i giovani ci anu interessatu di visità a Ala Juventus, induve si trovanu diversi corsi di arti, è ancu una esposizione di libri illustrati è ghjucati. In a mimoria di i zitelli vi anu in seguitu famìglie di famiglia è parti piamatu.
  5. U Museu di storia israeliana (Gerusalemmi) hà una scelta enormosa di ricchezzi archeologichi chì sò stati trovi in ​​parechji partiti di u paese. Eccu ancu pudete amparà nant'à a invenzione di l'alfabetu, relazioni monetarii è a storia di u vitru.
  6. U locu più piacevule per i turisti hè u Garden Art, induve tutti i tesi sò situati in l'aria aperta. À a sera da quì pudete amparà a bella bontaggia. U culle di giardinu comprise sculture famosi da u mondu.

Infurmazioni per i visitadori

U modu di u funziunamentu di u museu differia un pocu di l'altri, perchè hè apertu per i visitori di u Dumenicu à ghjovi: da 10h a 17h00. L'eccezzioni hè u marti, u ghjornu oghje u visitori vede l'exhibiti di u 16 à 21.00. U regnu di museu diventeranu è di u sabbatu hè di 10:00 à 14:00 è 10:00 à 16:00, rispettivament. Per vede l'esposizione di u museu in un ambiente tranquillu, avete da ghjunghje prima, altrimente pò esse prublemi cù u parking.

Per cunvenzione, hè megliu di piglià una guida audio, chì hè dispunibile in u museu in parechje lingue. U costu di a visita hè di circa $ 14 per adulti. I figlioli, pensioni è i studienti pudete cumprà un bigliu di qualunque.

Cumu ghjunghje?

U museu d' Israele pò fà assicurà alcune entre u trasportu publicu: buses Nos. 7, 9, 14, 35 è 66, è ancu busu numero 100 di u serviziu Park and Ride.