Nahal Og

Nahal Og hè un gargu casticciosu cù assai streams chì si spingenu in u Mari Mortu . Nahal Og hè situatu à a parti nordica di u Desert Judeanu in un locu pessicu. U gorge attrae l'amatori di u turismu attivo da u mondu. Diversi rotulazioni di varià cumplicità facenu pussibule di cunchistarà Nahal è u novu è u prufessiunale. Una recompensa per quelli chì vi manca serà una visita di u monasteru sculpitu in a roccia.

Descrizzione

A durata di u gargu Nahal Og hè di circa 30 km, è 1200 m sò riturnate forte è ascense. Prima di tuttu, questu locu captive cù a so bellezza: natura infinita è di paisagem deserta. A causa di u fattu chì u gola hè abbastanza vicinu à Ghjerusalemme , ci sò sempre assai turisti, i caminatori. Oghje, u gargu hà u mapu di i rotolle chì sò furnuti cù scala, stizzi pruvucati à u scogliu è i frecci, perchè ùn si trovanu micca turisti.

A voir à Nahal Og?

In più di i paisaghji tremendi, Nahal Ogh hè riccu in dui posti, unu di elli hè fatta in manu - un monasteru in a caverna di Deer Mahlich . U tempiu hè situatu in un scogliu. I so visiti include a maiò parte di i rotte. I turisti anu ancu interessatu di vedere i pittori rocci chì sò stati priservatu quì da i tempi antichi è adornanu i muri di a caverna.

U segon puntu di interessu hè u reservoir d'Og . Hè struitu in u 1994 in u core di u canyon. Og cuntene circa 600 mila metri cúbichi di acqua. In u reservoir, u dighjà da a Gerusalemme stintu è di Maale Adumim hè recullatu, è l'acqua di acqua prute. Dopu chì l'acqua hè pulita, hè sirvuta à i agricultori lucali. Contra u sfondate di pietre rougichi giallo-bianchi, u reservatu ferma assai pittoresca, perchè tutti i turisti anu impegnu à visità.

Rutes

À u primu sguardu, a ravina di Nahal Og pari di ribelli, postu chì ùn hè micca una pista chì ùn escluderanu descentive, risizzioni è transizzioni in u fiume. Ma i turisti cunnisciuti puderanu sviluppà un carte di rotulazioni, chì includenu numerosi pezzi di varià cumplicità, a so larga hè di 3 km à 15 km. In certi rotuli, ancu i studienti sò liberati.

Unu di i rotta più famosa trà l'amanti dura solu 5 km, perchè u viaghju ùn da più di duie ore. Sta pista hè spissu usata da famiglie cù i zitelli è i turisti cù i so amichi di quattru pattini. Hè ricurdatu per passà a pista in a primavera, u vaghjimu o l'invernu. A ruta passeghja per quiddi rocchi, incruciate parechji piani attraversati è passa per un ciumi scarmu.

A ruta più difficiulmente inclusa inclusi sopra à una scala verticalmente verticale di cezza 5 m di longu è 8 m di longu, è u passaghju di parechji bocca è un passaghju in gorges anguli. A stu travagliu si vindicheghju per preparà in anticipu, ancu i corsi per i primi aiuti. Alcune locu di a pista pò esse superata solu cù l'aiutu di l'altri membri di u gruppu, perchè tutti i turisti anu sanu sanu è forte.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à Nahal Og da Ghjerusalemme nantu à a rotazione numèrica 1. Per questu, hè bisognu di moviri versu u livanti finu à chjappà cù a rotta 437. Arrivatu in a intersezione, và a dritta è avete in una strada asfaltada 3,5 km. À a gargia, duvere esse più di 1,5 km, ma sta strada solu pò esse pigliata à pede.