Museo Nicholson


U museu di Nicholson hè unu di trè muschi musei chì sò oghji in a custruzzione di l'Università di Sydney. Eccu una grande cullizzioni d'exhibiti chì dicenu l'era di l'antichità è u Medievu.

Storia di u museu

U museu di l'antichità fù apertu à u 1860 da Sir Charles Nicholson. Questu famoso scientist è investigatore anu visitatu l'excavazioni in Grecia, l'Italia è Eggittu. A maiò parte di e prisenti presentati in u museu sò stati trovanu è purtatu cù a so participazione. Da u primu ghjornu, u museu di Nicholson esistia à i spensione di donatori privati, accusatori curatoriali è prugetti archeològichi patrullati. Questu hè chì aiutau à aumentà a cullizzioni, ancu per rinfurzà u so altu valuru materiale.

Esibizzioni di u museu

A cullizzioni di u museu Nicholson cussia u piriudu da u piriu Neuliticu à u Medievu. Tutte l'eretta di u museu sò spartuti à e sezzioni sottu:

Cumu ghjunghje?

U museu di Nicholson hè situatu in a custruzzione di l'Università di Sydney entre i strade di Science and Manning. Nanzu à l'università hè unu di e strade maiò di Sydney - Parramatta.

U Museo Nicholson pò esse acquistatu in taxi o trasportu publicu . I distanzi busi più vicinu estenu Parramatta Rd Vicinale di Vicinanze per a Vicinanze di Vicinanze Vicinale Butlin Av. Puderanu cun a trasportu publicu № 352, 412, 422, M10 è assai altri. Sempri davanti à questu, fate nutà chì in Sydney a tarifa hè pagata cù i carte OPAL CARD. A carta hè liberu, ma avete bisognu di rinforà dinò u so equilibriu.