Ciò vistimenti per piglià à Eggittu?

Dopu piglià una visa è cumprà una visita in Egittu, un dilemma si sorgieghja - chì ragioni di vestiti per piglià cun voi? U cuntenutu di a maleta hè direttamente dipende à u propiu di u vostru viaghju. S'ellu hè allughjatu in l'ospiti è viaghjatori à a spiaghja, inveci di vistimenti per u restu in Egittu, assai spaziu in a vale micca piglià. Avete prugettu di viaghjà fora di l'hotel? Allora andavanu à preparalli l'uttellu chjaru più curretta.

Resto du mare

Allora, chì vistimenti per piglià à Eggittu per quelli chì pruteghjanu à limità di ristalli è caminari nantu à u territoriu di l'albergo? Prima, acquistate parechje swimsuits. Per avè in stocku un altru settore hè necessariu perchè u swimsuit pò tena, a borsa di brique, è e funzii disperse. À banyaduri, sceglie unu o duie universalmente in pareo color. Avete bisognu di un capelli, lunettes de nuvi, è uni pochi pariglii di scarpi (aranelli, vatnamok è ballet sò abbastanza).

Per caminari pi l'ochju è parchi, parechje camicie, dui parigli di shorts, jeans è una falda (midi o maxi) vi cose. Purtate cù un ragiunatu o pantalone è un ghjudicatu chjappu di focu, perchè cù a suluzione, u cianciu insuportabile faci una manera di frizza.

Visiting of excursions

È avà à cumu di vestitu di quelli chì, per un viaghju in Egittu, sceltu una tour cù un programa di scursioni. In più di tuttu chiddu a lista, avete bisognu di cose è dispunibule. A robba per un tali viaghju in Egittu sarà salvata da nuvens friddi è ventu, chì ùn hè pocu cumu quì. Ùn si scurdanu di sportivi di luci. In spese è vittighjà, caminendu longu u bassu sorghju è pedellu pari com'è una tortura insufrible.

Un nanzu. In u territoriu di l'alberghi, pienu di turisti, e donne lucali sò assai fideli a l'armata di a donna. Ma ùn abbianu micca, sopratuttu si viaghja fora di l'hotel. I duminii per u vestitu di e donne in Egittu sò summamente semprici: una coperazione cù un pannu, legs è e mani oculta da l'altri virsioni d'altri. E, sicuru, u scollu, tagliu è tacchi d'altu cù taccu sò tabù.