Moda di i 20-30 anni

A moda di i 20s-30 hè un puntu di viaghju in a storia di a industria di a moda. I tragetti chì e donne anu purtatu prima di a guerra diventenu propiu incestu in u mumentu di guerra. E donne chì travagliani in trasebale aghjustanu cose cumu, era duranti stu piriudu chì i corsieri scumparanu da u vestitori di a donna, vistimenti è faldere si sò più brevi. Dopu à a guerra, e donne facìanu un vestitu libbiratu senza corset, scurcizzate, cù appiccià nantu à u pessimu di a manera di precedente di a guerra. E donne di l'anni 20 accuminciaru adupratu u vistimentu di l'omi . U so vestitariu fu ricustituita cù trousers, tuta, ei avicole.

Nta l'anni 30, a moda diventò più feminine. A più frequenza è spessu appiicata righetica, vestiti cunforme cù un bustu bassuio, faldiczii curtite. Hè divintatu bolero è ghjillani bè assai populari, chì pareva grande cù vestiti.

Moda 20-30 anni in Chicago

U nome di u stili di Chicago era in moda in i 20 è 30. E funziunalità di questu stili eranu short hairstyles, truncati di faldi chì abbinenu i malati. L'estilu di Chicago si basa in u cunfinimentu di a siluette di una donna, cusì i donne anu da cercà una cinqueta finita. A durata di i vistiti era ligeramente sottu u ghjinochju, è à a fine di l'anni 30 una nota sexy hè apparevuta in l'stile. A durata di i vestiti hè diventatu ancu più curtu, i stili diventonu più è strittu, e ciucciu anu un scavi profundo.

A moda americana di 20-30 anni

A moda di i 20-30 in i Americhi per l'apparenza nantu à u mercatu di tessili sintesi relativamente aromi in u periodu di a post-guerra hà accuminciatu a sviluppà rapidamenti è permessa di vestitu assai sicondu l'ultimi tendenzi. Una bella mitra di l'umanità accuminciau a purtari distanzi curtmeti à i ghjinochje. E vistite chjappi in short haircinu è vestiti sbagliati. Certi marti viaghjavanu cun l'omi. Eranu purtati l'imbottiture di l'omi, cumprendi l'imaghjini cù u so capelli o una corbula assicurata.