Shopping in Praga

Praga hè a capitale di capriccio di a Repubblica Ceca. Ricertamenti, a cità culurata attenta assai turisti di tutte e mondu. Praga sorpresii micca solu cù a ricchezza culturale è architetturale, ma ancu cù i salute, chì ùn ponu micca un omu indiferente. Da i centri cummerciale di u centru di u salute sò distinti da u fattu chì e cose di a marca sò vindutu quì à prudutti bassu, postu chì basamente ci sò cose da cullezzione previa. Per quessa, shopping in salute in Praga hè assai prufettu.

I shopping in a Repubblica Ceca avvicinava i standards mundiale. A massa di i zoni shopping, robba marca, biera è prudutti autèntici, i prudutti di porcellana oghje avemu forcendu più è straneri di visità à Praga.


U tempu shopping

I shopping più acquistatu di Praga hè:

Ghjè in queste mesi chì ci sò sales.

A shopping in a Prague capital Praga accumenza in l'aprili, quandu i primi venduti di l'annu aperti. I disbandi in i lochi di Praga simbulizanu a parola "Sleva" o u signu "%". I discu du 70%. Ma s'ellu hà dettu chì vo ghjunghje à Praga in altru tempu, ùn hè micca scunfortu - vendita in a Praga sò sempre, per pudè truvà facilmente una tenda cù una vendita. Inoltre, spessu i shopping in marzu è da maghju hè micca menu successu ca d'aprili.

Una di e stazzioni turistiche più reale in Praga hè di lugliu. Quandu hè a seconda stagione di vendita cumencia. Di lugliu in u centru di Praga pudete vede u veru pandemoniu di i turisti.

Ottobre in Praga hè incredibile bello è di godite questa bellezza vene un gran numaru di persone di tutta l'Europa, chì hè quella chì a prupietari di i piacicani di a magazzini. A vendita di e vendita pò alcuni 70%.

A stagione più caliente di a vendita hè a fini di dicembre. Questa stagione cumprenda dura finu à a fini di ferraghju. Cuntrava vente d'annu, Natale, è, sicuru, a vendita di u ghjornu di Lovers. Shopping è shopping in Praga in una stonda inolvidable grazzi à a cità cumpresa. È senza chì a fabulosa Praga si trasforma in una cità magica, in quale anu ghjunti l'héliusi di fàvuli di fata.

Shopping in Praga

Andà à a Repubblica Ceca per u shopping hè necessariu per preghjudizzione predeterminata cù a strada, perchè sarà salvà u tempu è serà capaci di diventà lentamente a bellezza di a cità. In Praga, ci sò dui rotti cummirciali principali:

U primu viaghju hè Parizska (a strata di Parigi), induve ci sò assai prudutti di a marca (Christian Dior, Hugo Boss, Dolce & Gabana, Louis Vuitton, Hermes, Moschino, Swarovski, Armani, Versace, Zegna, Escada Sport Calvin Klein, Bruno Magli, etc.). A strada di Parigi hè urdinata vicinu à a Chiesa di San Nicola, è finisci in a piazza Starommenstva.

A seconda ruta per a shopping di Praga hè Na Prikope Street. U carrughju hè urdinatu di a Wenceslas Square è si stendi à a Ripublica Chjesa. Na Na Prikope ci sò di vendita di più manifatturi dimucratichi: Clockhouse, Porcela Plus, Ecco, H & M, Mango, Vero Moda, Kenvelo, Benetton, Zara, Salamander è quattru salute:

  1. New Yorker.
  2. Cerna Ruze.
  3. Myslbek.
  4. Slovansky Dum.

Vendita in Praga 2013

In 2013, a prima stazioni di i sconti in Praga praticava u ghjennaghju 7 è durò finu à u feraghju. A seconda temporada di i sconti principiate à a fini d'aprili. U periodu di l'estiu di i tarri di Praga accumenza u 7 di Luglio 2013 è continuà per un mesi. L'ultima temporada di i sconti in 2013 si sparghjera in uttrovi.

Hè impurtante chì ogni centru cummercializatu stabilisce i so periodi di vendita propiu in u so propiu. Per quessa, se in a stagione di i discu duie vende à a tenda in quale ùn ci hè micca un desideri desiderate, ùn anu micca peghju di u pruvate di scummigghiarii per chì a magazzina ùn li furnisce micca.