Cumu accade l'insulatori di u balcone da l'internu?

Un balcone caldu ùn hè micca solu un capricci o un desideriu di acquistà un coppiu più medje quattrali. Spessu hè quellu chì literalamenti tira tutta u calore di a casa, è solu per esse in una stanza cusì camanzana hè più nicer than in fridhe mure. In ogni casu, è a quistione di cumu per insulating à u baladieru da l'internu cù i so mani sò ferma pertinenti per oggi.

Cumu l'insulazioni di i muri di u balcone da l'internu?

  1. In a prima parte, avemu toccu à u puntu, cumu insulanu propriu i muri di u balconu da l'internu cù i vostri mani. Avemu avutu aduprà chjusi di spuma. Per rimpiccicà, puderà custruisce una framatura fatta di pruviste galvanizzatu. Cercu scegliate a larghezza secondu u spessu di a foglia.
  2. Ùn avemu micca lasciatu i guidari più chjappi in u pavimentu, chì questu puderà farfantarà pezzi, per insulà a balata da l'internu.
  3. Hè i guides più bassi chì aiutanu à fà a fogli, cum'è e porte di un compartmentu. Dopu l'installazione di l'aquaticariu in u so locu, principià per riparà u prufilu.
  4. Se avemu dicisu di apprucelari l'insulation the balcony from inside, avemu averà da pruvà à riparà e foglie. Allora in u futuru ùn ci sarà micca perdita di calore.
  5. Cù quantu ùn pruvà micca di pruvà, è trà e balconi è i muri, ci sò sempre voce. Ancu quandu sò assai pochi di elli, l'aiutu friddu camineghja literalmenti trà i spazii interni è esterni. Ogni travagliu tuttu, ancu i più chjucchi, frette cù scuma, una parte obligata di l'insulamentu.
  6. Cuscini e foglie di a secca di seccu suluzione di insulazione . Per a stallazione usamu una struttura pronta da u prufilu.
  7. Ci hè solu l'accuratamentu finali.

Cumu accade l'insulazione di u tarrenu di u balcone da l'internu cù i vostri mani?

  1. Qualità à insulà u baladucu da l'internu cù i vostri mani, hè bisognu à apprezzà circhendu tutti i fucili. Allora aghjunghjese a sustrato di u polietilene di spuma.
  2. Dopu ci stallendu e ribelli di a carcassa per a stallazione di u calore. U ribelli sò fatti di un raghju di lignu. Dopu a stallazione, deve esse pressatu in più di una scuma di muntazione.
  3. U stadiu seguitu hè a stufa di lana minuritaria o altru isulamentu chjamatu.
  4. Dopu questu, aghjustemu u capu di lana minuritarie cù un sustratu di fille. Ùn lascià chì u calore si mantene fermu in casa.
  5. Comu u chjappiu principalu, truvamu contrachristianate nantu à u sustratu. Questu hè u chjappu.
  6. In fine, avemu usatu laminate. Hè per quessa hè impurtante per insulate propriu à u balconu da l'internu, postu chì senza un bon sustrato, u laminata hà principiatu a "caminari" è si fermanu friddi.
  7. Una altra capa di sustrato direttamente sottu u laminate - è a nostra pianta hè pronta.