Perchè u picciuottu piccu?

I zitelli chì crescenu, sviluppu è, à a parolla, i genitori tene una nova tarea chì deve esse diretta. Per esempiu, assai persuniani si affruntinu cu la quistione: perchè un zitellu di un annu d'età è picuraghje più vechje è pezzi in u kindergarten, in casa è in u duminiu. Sì, hè in questu tempu chì i genitori avè avutu i primi manifestazioni di agressione per i zitelli. Eppuru un zitellu pò cumportanu cusì, no solu per l'ingerimentu. Cumpigliemu l'apparenza curretta, cum'è a psiculugia spiega stu prublema: perchè i picculi picculi piccula, fate l'amore è l'amori di usà forza in e diverse situazioni.

Razzione è suluzione

  1. I figlioli sò assai inquisitivi. Studianu u mondu intornu à ogni ghjornu. Per elli tuttu hè novu. In più l'oppurtunità di muzzicari all'autru persona. Imagine, u zitellu ùn sà ancu chì ellu hà denti. Pudete pacà una cracker o una mela. È diventa interessu in ciò chì succede se duvete a listessa cù a vostra mamma o amicu in a corte. Se u zitellu hà muzzicatu per a prima volta, è vede chì ùn hè micca in còllera, ma solu curioso, forsi u mutivu è a ricerca.
  2. Cumu scrive un adultu: Se u zitellu hè sempre chjucu è ùn si parlava micca, pudete avè designatu l'accionu: "Intì mbittita". Spenglerà ch'ella hè dolore. Per affaccià l'occupazione, per sguassà u zitellu da un pocu, fendu chjaru chì u cumpurtamentu hè frustrante. Se per voi, per esempiu, guarda u zitellu nantu à a vostra volta, sguassate è oghje u pianu.

    Quandu u zitellu persenta buccuni, cumporta ancu. Forsi u zitellu ùn puderà capisce a cunnissioni da a prima volta, ma eventualmente se determinarà chì a mossa ùn hè bona è impone a terminazione di una occupazione piacevule.

  3. Un caprettu di unu o duie anni hè digià sensu sensibule, ma ellu ùn sappi micca cumu di esse l'emozioni in parolle. Invece, puderia muzzicari, fà una altra persona o ancu un animali. Chistu pò esse ancu da un esercitu di emozioni pusitivi.
  4. Cumu si cumportanu à un adultu: insignate à u zitellu per vede emozioni, spieite e parolle senza usu forza.

  5. L'aggressione, troppu, spessu causeu i zitelli di muzzicari. Questu pò esse facilitatu da e tense in a famiglia, parent questa, pesti fìsicu in relazione à u zitellu. In a kindergarten, picciotti di i zitelli per l'incapacità di cumunicari cù parenti, per a prutezzione è i so ghjucati.
  6. Cumu scrive un adultu: prima di tuttu, stabilisce e boni relazioni in a famiglia, cunfidendu a cumunicazione cù u zitellu, per spiegà à u zitellu in una manera puntuale a manera di cumportu in una situazione particulari in u modu cusì correctu.

E reguli di a serie "ùn avete micca bisognu"

  1. I siciliani ùn sò micca cunsigliati per utilizà a forza castigazione in risposta à una muzzica.
  2. Longu per leghje a notazione ùn valenu. L'attinzioni di u zitellu durante un corpu di tempu manteni una sola cunversazione, u più aburrizziu per ellu.
  3. In ogni casu, u zitellu precisa u sustegnu, l'intelligenza è l'amori di i genitori.

Se ùn pudete micca resolvi u prublema per quessa, perchè u mo figliolu piccanu, duvete bisognu di parè cunsiglii da un psicologu. Inseme trovi i motivi è decide cumu megliu per attruvià a vostra situazione.