Vera Glagoleva hà mortu - 8 rolli di l'attrice

U 16 di austu, dopu una longa malatia, l'attore talentu è u direttore Vera Glagoleva falleu. A causa di a morte hè stata cancer.

Vera Glagoleva avia 61 anni. Hè 3 fiani - Anna, 37 anni di età Maria è 23 anni Anastasia è 3 niputi. U so figliolu hè u famusu scudetto di peluche Alexander Ovechkin.

Malgradu u fattu chì Vera Vitalievna ùn hà micca un educatu attuale, hà assai talentu è ghjinirali à ghjinirali nantu à a pantalla i mmagginni psicologichi è prufonda. Di solitu hà datu u rolu di cumpagnie fràvuli è tocchi in un core forte forte. Demu un eternu di i so opiri.

Sima, "A fine di u mondu" (1975)

In a film "A u finale di u mondu" Glagoleva hà fattu una simplicità simu Simu da una petita cità Ural. A so heroina hè ingenua, ma chinu d'abitudine, forza interna è purità.

Cù sta film principia a carriera di Vera Vitalievna. Hè stata attraversu u prucessu per accidenti. In a cafeteria "Mosfilm" 18 anni d'età Vera hà pigliatu l'ochju di l'operatore, chì hà prendrava a zitella à tocà à l'attore chì era audition for the main role. In i teste, Vera aghju fattu modu naturali è uninhibitedly chì u direttore di a film Rodion Nahapetov insistia chì ghjucà à u rolu principali. Dopu u filmatu, Nahapetov hà fattu una propositu à Vera, chì ella accettò. In u matrimoniu nascitnu dui figliole Anna è Maria.

Varya, "U ghjovi è micca sempre" (1977)

In questa scurazione ecunumica è psicologicu Glagoleva juga chjave nativa Varya. Varya aspetta per u zitellu da u prutagunista, chì s'amedda di u so cumpagnu cù una altra donna. Young Glagoleva hè perfetta à u cast brillantemente di u gruppu (i so cumpagni in a film eranu Oleg Dal è Innokenty Smoktunovsky).

Shura, "Torpedo Bombers" (1983)

Sicondu i veterani, sta stampa ha divintatu u più realisticu di tutti i film nantu à a Gran Guerra Patriòtica. Vera Glagoleva coped brilliantly with his rol.

Elena Zhuravleva, "Per caccià u capitanu" (1986)

Questa film hà fattu Glagoleva un populari predilettu. A so forte heroina, a photojournalista Elena, era vicinu è cumprèvule à i milioni di i femine sovi i. Sicondu i risultati di a rivista "Pantalla Soviètica" Glagolev hè statu ricunnisciutu com'è a mellor attrice in 1986.

Masha Kovaleva, "Didu di u celu" (1986)

A film, in quale Vera Glagoleva tocca à un duetu cù Alexander Abdulov, literally makes you cry. L'attori ghjucanu una parella in amore, chì prova di ritornu à a vita normale dopu l'eventu difficiuli di a Gran Guerra Patriuttiva ...

Olga Vasilievna, "Poor Sasha" (1997)

In questa comedia di l'annu Vera Vitalievna hà ghjucatu u rolu d'una donna di a cummerciale chì ùn hà micca tempu per a so figliola Sasha ... A film hè spessu sottumessu à a television di l'annu di Natale.

Dati di Maria Semenova, "Waiting Room" (1998)

Questa seria hè ancu chjamata "una antologia di a vita russa", perchè ogni caratteru di a film riflette un gruppu suciale. Sicondu a storia, u trenu, in quale e persone ghjunti chì si trovanu assai influenti, si ferma parechji ghjorni in a citta provinciale di Zarechensk. Trà i passageri assecrati, Maria Semenova, chì passa per un dramaticu persunali. U pittura era ancu ghjucatu da Mikhail Boyarsky, chì hà intesu assai cori di u so travagliu cù Vera Vitalyevna:

"A riunione cù ella hè assai piacevule, perchè travaglià cù un such partner hè un piacè. Hè assai lignevule, finita, è à a listessa ora hà avutu un vignetu maravigliu ... "

Vera Ivanovna, "ùn hè micca cunsigliatu per offend donna", 1999

Vera Glagoleva tocca à u rolu d'un modesta maestru di matematica, chì un trattu spuntatu u dumiculu di una stazzione di cuntrollu in una big shipping company. I critichi è i spettaculari eludendu u travagliu di l'attrice in questa film.