Home care parquet

Hè triste, ma u travagliu ùn finisce micca u sticcu. Avà i pruprietari anu da passà tempu da u tempu à tempu parapi di parchet in casa, ma per questu avete bisognu di sapè a sutilità di tali cura. Questu avemu discutenu annunzià.

Regoli di cura per parchet

Ci hè parechje regule chì avete bisognu di cumpensà:

  1. Ùn sò detergenti aggettivi è dissolventi, in quantu à i detergenti di vapuri . Tuttu chistu ci vole à esse sceltu.
  2. Parchet deve esse pulita cun tumbaturu o un paste speziale per parchet. Per fà questu, emprapieci o capelli di rasata.
  3. À u pavone ùn deverò micca moltu di umidità.
  4. S'ellu hè una materia di dannu seriu, da esse bisognu à esse chjappu, è poi vinu ridinatu.
  5. Ùn lasciate chì falà nantu à u pavone. Pò esse fatta solu: mette una matta à l'entrata à l'appartamentu. Hè, per via, travaglia dinò per a prutezzione di una umidità.

Cura di u parchet di vernice

Ogni vernice prima o doppu accumincia a spoof e crack. Allora andavanu bisognu di un cinematograficu di vernice o di un polaroire di cera.

Uni pochi cunsiglii utili: prima, per cumincià a purità umida hè solu duie simani dopu l'applicazione di vernice. Siconda, nisun casu ùn pudete sappiate i scratchesi nantu à a superficia vernice: u fattu hè chì tutti queste scratchichi è piccati fissure saranu un locu d'accumulazione di umidità. U terzu, ùn utilizate micca una scupa per purificazione: ponu scarrà a superficie.

In generale, cura parchetta, coperta cù vernice, hè simplice, perchè u vernice crea una prutezzione addibiale.

Caring for parquet, coperto cù l'oliu

In i primi ottu ghjorni, lavurazione sicura hè necessariu - cun un aspiratori o una scupa. A purzione di u meleu hè realizatu cù un mocciu è un medio speciale per lavà parchet.

Oliu di u preziosu hè cunsideratu fermu di fiducia è ripulsante di terra, perchè chì in un appartamentu ordinarju hè abbastanza per pulisce una volta di simana.

Basatu nantu à tutte e cose, u mantenimentu di u parchet in a casa hè una materia sìmiliu: hè abbastanza solu per purtà a piani in tempu è seguità a so dannu.