Cumu libbirà l'amore?

Una donna in amore sempre hè stata sentimentale è romantica, anche di prima di l'iniziu di sentimenti ch'ella hè chjamata "dama di ferro". I amici principianu cumu di sognu di un futuru cumunu, famiglia, casa, zitelli, pace è amore, una felicità nuvola. In modu cusì esce cumprate ancu chjaru sèmpriche, cagiunatu in amore, è ghjè ùn mancu s'indetta chì a vita à questu tempu hè nantu à a so propria.

Ma assai amori è amori è pensi summamente displeggiati, per esempiu, cumu si pò esce da l'amore in amore. Prima sò cundotte fora di elli, dopu, capiscenu chì questu hè l'unicu modu è a salvezza di l'amore rettu.

Pasu à passu

In un statu d 'amore, ogni passer-by vole di grigione nantu à a so felicità. Ma à pruvà di disperse di questi sentenzi, sò ohiimu in noi stessu - chì, esattamente, hè contru à ciò chì deve esse fattu.

Sì stanu turmentatu da l'amore rettu, dite à i vostri amichi, amici, familiarii. A più di parlà d'ella, i sentimenti più tremuli ùn averebbe spiezza. Scopre da un sensu pienu di u publicu.

Fighjani u sustegnu di quelli chì sanu chì fanu liberà di sentenu d'amore. Hè necessariu di capiscia chì micca micca a persona più tristi in u mondu sanu, è, sopratuttu, micca a prima donna "stuck" ùn hè micca fatti. Ci sò assai libri, filmi, fori cunsacratu à u tema di cascà in amore. Distracte da u vostru affari per leghje e biografiasi di e grande donne: in a vita di ognunu di duie ùn devenu esse un casu cù sentenzi indivisani.

Ricunnisciute chì sì in amore. Per sopr'à qualsiasi cosa, unu deve ricanusciu l'affari realità di l'affari. Sì sempre per arriccà u prublema, insistimu chì ùn avete micca spiegà nunda, ùn puderà micca esse rimettutu di l'amore, postu chì ùn vi cunfirmà l'esistenza.

Francamente, solu cù sè stessu

A psiculugia di l'amatori hè una carateristica: a mancanza di clarità in a mente. Ùn puderà mancu trattà cù u prublema finu à avè capitu l'esencia di questu. Per "parlà" per francamente, piglià un pezzu di carta è scriva nantu à tutte e ricerche à a vita: cumu si sò in l'amore ùn anu micca in "una", perchè ellu ùn si ricumpienta micca (forsi ùn hà micca infurmatu di i vostri sentimenti), chì hè a vostra pena, perchè pensate chì a vita senza "anu" ùn hè micca sensu. E in stu spiritu.

Pudete ancu dettu tutte sguassà (solu, senza i sguardi). Tuttu chistu facenu facilità a capiscitura di a situazione è u vostru benessiri.

Parlate à ellu

E donne anu da parlà di cumu chì un omu amega u so amori , anchi l'omi fanu pocu menu menu di nomi.

Un omu pò esse ticatu è timidu. Allora ùn ùn pruvà à dì prima nantu à i so sentimenti, ma dà u signore di a donna: si mette dopu, quandu vicinu à assai posti vacanti, fate so gustu signalli d'attenzioni, aiutà à u travagliu (se hè una quistione di i culleghi), etc. Ma questu ùn hè senza modu chjamatu "ocultu".

E donne, è cunvinta ch'elli adiscenu micca riffianati, pocu per pocu avè principiatu à odià quelli chì sò in parallelu cum'è. Un esempiu, novu nantu à a vita di travagliu: cumunione in u passaghju, salutà, cum'è cù tutte e spartini, si sussurà, o in tuttu, stà mutu.

L'omi ùn sò micca cusì intelligenti per capiscenu chì avemu fattu questu di grande amore. Se sì in amore, pruvate parlà franchemente cun un omu è mette tutti i punti nantu à u "è". Qualessu serà di reciprocate, o tutti i vostri piacerebbe serebbe sbuffate, è l'amore diventà instantamente.