Cattedrale (Sucre)


Se vulete acquistà una imprissione di a cultura è a storia di Boliviana , assicuratevi di piglià u tempu di visità a Catedrale di Sucre (un Cattòlica Metropolita di Sucre) - un monumentu architectural anticu. Hè statu custruitu annantu à un seculu - di 1559 à u 1712 - è raprisenta una combinazione unica di stili barocchi è rinascimentali.

L'esterno di a catedrale

Stu cumplicatu di tempiu anticu non compresi sola a chjesa chì diventerà i servizii divinu, ma ancu a cappella di a Vergine Maria, patrona di i Boliviani, un campu di campanellu exquisita cun 12 campane (cunnessanu 12 discepuli di Ghjesù) è un petit museu. I so esprissioni sò senza rivalità è rapprisentanu exempli cilentanti d'arti religiosi chì datanu di i seculu XVI à u 18. Eccu sò icone framed by frames di oru puru, robbi luxurii di sacrificadori, objettivi per a partenza di ritesi church è statuette di sante catiche cù incrustation di pedichi preziosi. A cullizzioni catturale hè cunsiderata cum'è una di e più grande è più preziosa in u paese.

Pudete accede à a cattidrali di Sucre per una porte di grande veneciante decorata cù tagliu. Hè fattu in forma di un arcu è impressiunanti impressiunatu è cumplementatu da una finestra grandi vitra, situata sopra à quì sopra. U manicu in a porta si trova più altu di quantu bisognu di u crescitu umanu: questu hè chì prima di a catedrale era pussibule di impunite i cavalli cavalieri.

I amanti di l'antichità vi fessinu attente à a facciata di u monasteru: questu hè a parte più antica di a cattidrali, chì ùn hè stata reconstituita. U campanile compostu da trè punti, è a so cima hè coronatu cù un vechju clock meccanica. I vitori sò imbeaghjetti cù numerosi elementi decorattivi di l'oru è l'argentu.

Interni di a Cattidrali

Quandu si ghjunghje intornu a chiesa, u primu ciò chì l'ochji viaghjate hè un altare grigiu cù un crucifixu di grande argentu chjamatu a Cruz di Carabutu, è una sedia fatta di castagne è incusciata cù pedichi preziosi. I mura di u monasteru sò adurnati da i pittori da u famu artistu lucale Montufar, chì dicenu di a vita di i santi biblica è di l'apòstuli. L'urigginali s'assumiglia una grande statua di un anu vestitu in u vechju uniforme di suldati spagnoli.

In a capela, i turisti anu admirate a tela di u Virgine Maria di Guadalupe cù u Cristu nascenu in i so armati. A stampa hè guardatu cù cura, cum'è i vestiti di Maria si sò incrusciati cù ghjudizi ghjenniferenti.

A catedrale hè aperta per visita di luni à u vennari 10.00 à 12.00 è da 15.00 a 17.00 u sàbbatu da 10.00 a 12.00. U museu hè apertu ghjornu da 10 ore. A massima generale hè serve à 9 am els ghjovi è dumenici. Fotografeghjanu in a catedrale hè permessa.

Cume accade à a catedrale?

Invece ancu un serviziu di busu in Sucre , hè più veloce è più sicura per elli un caru. Da a parti sud-est di a cità, duvete marchjà di u Potosi, è nantu à a intersezzione cù Socabaya turnà a direcia è impegnà uni pochi centu metri à a catedrale. Da u nord u portanu quì a strada Junin, passendu tranquillu in Socabaya.