Dissipazione

Fighjani una quistione imprevisu per parechji: hè dedicazione una qualità positiva. E chì, in generale, denota stu cuncettu.

À u primu preghjudiziu, a dedicazione hè a più chì ùn hè a più alta manifestazione di e qualità umana, hè a vuluntà di sacrificà l'interessi proprie per u benefiziu di l'altri. Sinonimi per a parolla "senza malignità" pò esse "sacrificiu" è "altruismu".

Per d 'altra banda, u significatu di a parolla dispresizione hè "di ricusà". S'è imaginate chì a vita hè u regnu più grande, hè bonu per tiràllu? Sì ùn avete apprizzatu stessu, hè pussibule furnisce l'amore sincere à l'altri populi? È ùn hè micca un'utilità un tipu di egoismu masochista, un tentativu di risaltu davanti à l'altri. Vi parlamemu di questu oggi.

Esempii di dedizioni

A manifestazione più elevata di l'autore sacrificatu hè l'amore di a mamma per u so zitellu. Quasi ogni mamma, senza esitazioni, sacrificarà a so salute, è, forsi, a so vita se hè dumandata. Non solu perchè ella ùn apprezzà a so vita. Ma perchè u so amore hè cusì forte chì a felicità di un amatente fala una donna cù energia spiciale. Ùn crede micca ch'ella hè sopra à quì, perchè a so dissimulsa hè assicurata naturali. Da un certu sensu, vene ghjunta.

Qualchissia hè pronta per dà a so vita per una persona estimata, è questu impulse hè solu una espressione di u putere di l'amore.

I bombi risichi in a so vita salvà l'altri pirsuni, ma per elli l'idea di l'autosuffiziu ùn hè micca purtatu à u marcatu - hè un travagliu di u ghjornu in quale una persona faci i atti, se possu, per l'emozioni incapacitanti. Cù emozioni micca cunnucati, u cirujano passa oise di sguassà u so operu, è, forsi, quarchi in a so cuncettzioni u frenu di l'excitazione.

In ogni casu, anche u fattu chì a dedicazione, cum'è, per esempiu, l'honesty e l'alta moralità, sò elevati à u rangu di nubiltà, questa qualità ani una spiegazione biologica cumplittamenti. In a natura, pudemu osservà un analogu di cumpurtamentu in l'apiculi, chì si pèrdite, stinging un enemicu potenziale. In ogni modu, u significatu di sta morte hè di sviluppà in a vittima di u scuru di teme à l'altri individuelle di e so spezia è di salvà a bugia in tuttu. Inoltre, quandu una ghjovana donna pèrdite, a fede salva i so geni. Cù u sviluppu di a vita, u putere di l'amore hà evolutu. Sì i cuccioli di crocodile ùn brillanu cù l'amore per una mamma dentata, chì pruteghja per prumove a fede (assai matri cuveranu assai reptili finisce immediatamenti dopu chì a femmina dispensa l'ovi), u zitellu umanu incondiziosamente amè è accetta à a so mamma. I scientisti sò cunvinte chì e radicali di u nostru sacrifiziu è u stessu sacrificu si in coppula per a fede è i so geni. Quelli setti as, per esempiu, a vuluntà di un cane per dà a so vita per un maestru, sò cunziddi qualcosa d'un "effetti secundari".

U rejetu di sè stessu?

Ma torni à un altru tipu di malignità. Spessu spessu chì una persona si mette nantu à l'altare di l'interessi di l'altru, ancu s'ellu ùn deve nant'à u sacrificiu. In ocasioni, tali sacrificiu pò esse ancu una pisu, ma quellu chì hà dicisu di "vive per l'altri" persistente cuntinua à a diventerà a so vita. Se pensate micca nantu à questu, stu "rigezione di voi" hè nunda più chì una deprezzazioni di a propria parsunalità. Ancu, à u nivellu sottunzialu, sta persona si cunsidereghja suprana à u restu. E si senti una pocu di satisfaccionu da una amruzza cusì consciente.

In questu casu, l'abbitrazzioni finisci d'esse almenu un pocu cum'è justificata, sia da u punticu di a biologia è di l'aspettu di l'alta qualità morale. Puddinu, hè una postu di autodestruczione, a prumuzione di quale pò esse resulte in malintenutu è ancu disordini psicologichi. Sulu l'amore è u rispettu sinceri (prima di tutti - à noi) pò fà u nostru munnu megliu.