Cattedrale di Knossos in Creta

Hè avemu un invistitu nantu à una visita virtuale di u Palazzu Coniosu, chì si trova in l'isula di Creta . L'età di stu munimentu architettonicu data di u XVII seculu prima di u principiu di a nostra cronulugia, altri palori, hè quasi 4 000 anni! Ghjè in u Palazzu di Coniosu chì u labirintu miticu di u Minotauru, di quale avete probabilmente avete intesu a gràzia di assai liggi antichi. L'antica ricchizza di sti locali ponu esse ghjudicati da a scala di questu edifiziu è l'esque archéologiche chì anu fattu in queste locu. U Palazzu Cuniusu, chì si trova in l'isula di Creta, hè l'utta ochja di u mondu. È un tali un tìtulu onorariu si approprzate à sta struttura majestuva assai meritatu.

Infurmazioni ghjugna

Quale sà ciò chì seria u destinu di stu locu oghje, s'ellu ùn era micca per u casu chì permette chì u archeologu inglese Arthur Evans scopri u palazzu. Cumu hè statu u patrimoniu di a famiglia Knossos truvata in l'isula di Creta? L'attinzioni di l'archeologu fù attatu da un misteriosu coline chì, cù i so schezii, vagamenti sìmuli à i ruvelli di un edificu anticu. Dopu qualchì numaru di trova in a vicinanza di u cullinu di Kefal, scalini à scala cavalcanzanu, chì dopu si sparghjianu in ogni direzione. In u corsu di 30 anni di travagliu, i scientifici cosevanu prima chì anu scavalcannu l'antica cità, ma resultò à esse u palazzo majuscule di Cossos di u Rè Minossu. Inoltri, grazzi à queste scavi, una cultura completamente nova hè stata scuperta, chì hè stata data doppu doppu dubbiu u Minoju. Pi capiremu picchì prima l'architittura di Cossu di Palermu hè stata aduttata per a cità sana, hè abbastanza à l'imaghjini d'un edifici cun una zona di 16 000 metru cadali!

Palazzu dû Re Minossu

Duranti l'excavazioni, parechji sicreti di u Palazzu di Coniosi sò stati scuperte, cum'è quellu chì u labirintu Minotauru veramente esisteva. Dopu tuttu, questa scuppiava, tutta l'edificu hà avutu una grande similitudu cù u labirintu multiforme, induve cum'è un fruttu criaturu di a mòglia di Minossu. U casteddu era custruttu nantu à un patio impasutu da peddi, chì ci trova 50x50 metri. Era cunsistenti di edificati caòstichi chì pusonu una nantu à unu, è sò stati cunigati da longu corridori. Hè moltu di muvimenti anu dugatu, chì imbuliscenu in u locu, chì permette di pensà chì ci era parechje altre uttimi suttugali.

In u Palazzu di Coniosi vivi è artighjani, è cunnosce. Questu pò esse ghjudicatu da e diffirenzi di decorazione in parechji partie di a stanza. In i palazzi di a nubiltà, parechji artifacti di l'oru sò stati truvati, è queste parti di u Palazzu di Coniosi sò stati ammustrati cù pitturi. Invevdu quandu anu vistu, u Tsar è a Riggina si distingueru da un lussu specialu. In queste chambre murales murales di u Palazzu di Coniosu si sò sopratuttu spessu di spessu. E sti patroni abrughjanu i mura di l'edificazioni è e culonni. I carichi in i ritratti sò sculpuratu assai finamente, è diferendu significativamente di l'altri, chì face pensendu chì eranu scritti da a vita.

Stu locu havi n'avutru novu funziunalità - l'assicuta assicuranza di Windows. Ma à u stessu tempu in u Palazzu di Coniosi era sempre assai lignu, perchè u vitante remplie a pezza di luz. Hè un pirtusore in u tettu, chì spessu passava da parechji poni finu à a fila. Hè cresce chì di stu modu, l'architetti arriniscenu micca solu di l'illuminazione, ma dinò di ventilazione d'alta qualità di u postu. U calenzariu di sta stanza grandi faciule cun l'aiutu di i borsi forniti, chì anu cuntrullati sempre in u spaziu. Imaghjate, in ssu palazzu a sola era micca solu u rè è a cima, ma tutta a populazione di l'isula di Creta!

Allora, induve hè u palazzo majuscule di Cioè di u Rè Minossu? Per arrivà quì, duvete accade à circà cinque chilometri da a cultura di Creta da Heraklion . In questa cità hè ancu u Nikos Kazantzakis, induve e viaghju diretta volte.