Vung Tau, Vietnam

A capitale di a pruvincia meridionale di u Vietnam, Baria-Vung Tau, hè a cità di Vung Tau, chì hè unu di i centri di a spiaggia più sviluppata nantu à a costa di u mari Chine Meridianu. Sottu i culonii Francesi, u locu induve a cità hè stata a cità era cunnisciuta com'è u Capu di San Jacques. Quandu a fine di u XIX sèculu, i residenti di Ho Chi Minh City (Saigon), chì hè 128 km, com'è reste à e sti platti.

U Vung Tau hè calda tutta l'annata, è in l'invierno ancu sole, da nuvembre à aprili, hè una staghje secca. A temperatura di l'ambientu mediu mensu hè + 30-35 ° С, acqua - + 25-30 ° С. I mesi più caliu è assolellatu sò quì d'aprili è marzu.

Vung Tau Resort hè un postu excelente per un spiagge di vacanza invernale. Ci sò parechji hotelali di a cità, sò tutti di cunfortu diversu è sò situati traversu a strada di a spiaggia generale. L'alberghi grande sò i so propii piscuzzi. Cù hotel situatu fora da a cità, ci sò i so righjoni nantu à a costa. In Vung Tau, cum'è in altre resorts in Vietnam, puderete ristà in mini-hotels, guesthouses, pensioni è appartamenti, ma questu u locu si trova distanza da a spiaghja.

Pracy di Vung Tau

I platti più grandi è più famusi sò Front, Rear and Silkworm. Basta sò aranichi, l'acqua in mare hè nìe è calda.

A spiaggia di fronte (Baichyok) si trova à u livante di a muntagna Nylon. Circundenti ci sò i risturanti, toli, alberghi, è ancu quì hè un pezzu chì si chjamava Park front beach, induve in l'ombra di l'arburi pudete esce u calore o ammirazione di a bellezza di u tramontu.

A spiaggia di rinviata (Bai Sau) hè liberu, ma i lighjendi è umbrelli sò pagati. Si stendi nantu à a cità da u livente di a muntagna di Nunejo è hè un locu favuritu per i discendenti di u visitori è i visitatori di Ho Chi Minh City.

Una spiaggia di sita (o Platja Negra) hè una piccula frazina à punente da i Monti Nuylon. Inoltre, puderete visità a spiaghja di ananas, situatu à longa longa Ha Long, vicinu à a muntagna di Nunei, è a rocca di Roche Noire.

I disgrazia di e spiaghjate sò solu dui: a contaminazione pericienta di u mari cù i prudutti d'oliu è u laprime constantu à a spiaggia.

Posti di Vung Tau - chì vede?

Vung Tau hè una bella cità cù una struttura peculiar è edificazioni di i tempi di a culunizzazione francesa. Quandu vede l'attraversu di a cità, hè megliu di viaghju in bicicletta è scooter, chì pò esse risultati in ogni hotel o guesthouse. Ci hè parechje dumande interessante di turisimu per visità, quellu chì ci sò:

L'attrazioni principali di a cità - una statua di Ghjesù Cristu installata annantu à a muntagna di Nuinu in u 1974 è avè un altu di 32 m, chì hè 6 m in quantu à l'estatua brasiliana. I bracci di Ghjesucristu (18,4 m di larghezza) sò spargugliati à i bandieri, è ellu face u mari di a China Meridionale. Per escalci à l'estatua, avete bisognu à rimbursà circa 900 passageri, è per scopre à u cima - altre 133 passeti. Pudete intruti solu in ropa pechja. Nantu à e spalle di l'estatua sò stanzuli di petra ch'elli anu più di 6 persone. Hè offrittu una vista stella.

Quì, in u Monti Nuinu, hè unu di i tempii più belli è più belli di Vung Tau - a casa di u nirvana puro, più cunnisciutu com'è u tempiu di u "Buda rilassante". Okkupa una zona di circa 1 ettari è si trova nantu à una muntagna cù una bella vista di u mare è di e spiagge. Questa hè una custruzzioni multiplica cumpostu di locu internu è pavellioni aperti. Una di l'exhibiti principali hè una statua di doce mettili di u Bouddhistus, chì hè fatta di canne è hè impauriti cù tagliu. Nantu à u campanaru hè una campana chì pesa 3 tonni, l'altitudine hè di 2,8 metri è u diametru hè di 3,8 metri. Si vulete fà un desideriu, duvete bisognu di mette una carta di voglia in u fondu è ghjunghje u campanile.

Cumu a Vung Tau?

Turistici da altre città di Vietnam avemu da attribuisce un giru di Vung Tau per almenu dui ghjorni.