Haifa, Israele

Una di e città più visitata in Israele hè Haifa. Ùn hè micca solu u più grande portu di u paese è a terza cità più grande, ma ancu u centru di u restu turisticu in Israele. A cità hè situata annantu à u famusu Carmelu è hè famosa per a so ospitalità: i peregrins di parechji confessioni sò intruti. In una parolla, ci hè quarchi cosa di vedà in Haifa.

I vacanze in a cità di Haifa in Israele

A cità hè stata fundata finu à a nostra era, in l'era di a Roma antica. Inesessuali, ci era un petit settlement nativu di Ghjetsu, chì in u Mediuevu anu crisciutu in una cità di portu importante in quellu tempu. U Carmel (in traduzzione - "a vigna di Diu") diventenu unu di i centri religiosi di sta zona: hà urganizatu l'Ordine di i Carmelites. In u XIX è iniziu XX seculu Haifa appartineva à Palestina. Hè quì chì i Ghjudei da a Germania Nazi fughjenu à u portu di Haifa per esse settore in a patria di i so antenati.

Situata nantu à e spurs di u Carmelu, a cità hè salvata da e cose da u ventu. Da a parola "refuggiu", presumibule, u nome di a cità di Haifa hè diventatu.

Quandu avete da esse riposu in Haifa, piglià un intaressu in u clima in Israele per un futuru vicinu. In u invernu quì, cum'è una regula, più calda da l'altre città nantu à a costa, è l'estiu hè sempre caldi è umidi. A temperatura di l'ambientu media da maghju à uttobre hè di 25 ° С, da nuvembre à aprili - 16 ° С. A precipitazioni cascate solu in u periodu di l'oghje è invernu, in l'estiu ùn ci hè nimu in tuttu, chì ùn pò micca raligraranu i vacanze.

À l'alberghiera in Haifa, tuttu hè tradiziunale quì per Israele. Haifa prupone una scelta di 12 hotel di varianti gradi di cunfortu. U più famosu sò Nof, Dan Carmel, Beit Shalom, Eden è altri. Molti fannii di l'attività outdoor activé preférenze à stanzi privati ​​chì offrenu solu beddu colazione.

Sposta d'induve si stà, scrivevi u sughjettu adattatu per ricerca. In Haifa, i platti sò cunfurmati, cù una infrastruttura di divertimentu ben sviluppata. I più populari sò Bat Galim è Kiryat Chaim - e muntagnuli cuntrullati cù acqua calmassiu, situatu à a baia. Hè cunvenutu per rilassate cù i zitelli. Sè vo site un fanàticu di windsurfing o solu vulete relaxàli senza fate, visitate a spedizione di Datu Zamir, parte di quale hè stata "salvata". Per quellu chì interessa a ghjinirazioni sportivi, a spiaggia di Carmel hè adattatu, è HaShaket si trova à mezu à e norme inghitzau à l'altri cose - questa spiaghja hà parechji ghjorni per visità omi è donne.

Attraczioni di u fiumu Haifa in Israele

Carmel - forsi l'attrazione principali di a cità. Avà hè coperto cù l'ortu urbane è parchi, custruitu cù quartieri residenziale. È iniziu di stu locu biblevulu u Circò Elijah. In u mondu Carmel si sò cuncentrati e posti religiosi di Haifa com'è u famusu monasteru di i Carmelites, custruitu da l'ordine catolicu in u XIII seculu, a caverna di Elijah u Profeta è a Gran Sinagoga di Haifa.

Un postu interessante hè u tempiu Bahai. Hè, in fattu, ùn hè micca un temple in u sensu tradiziunale. U nomu "Giardini di Bahai" hè più appiicatu quì. Hè un complexu d'architettura chì include una cascata di i pittoreschi ghjorni in natura è a tumba di u fundatori di a religione Baha'i. I Ghjorni Bahai hè legale cunzidiettu cum'è l'Eighth Wonder of the World. A so cascata, terrazzata per a carma di u Carmel à u Mediterraniu, hè stata fatta da e materiale purtate da parechji paesi di u mondu. 19 terrazzi verdi, canali cù l'acqua murmurante, ficus giant, oleanders e eucalyptus è un aura charming, di u locu simpliciamente sorghja l'imaginazione di i turisti.

Una attrazione turistica interessante di Haifa hè u funicular locale. Di sicuru, e persone da i paesi post-sovietici ùn sò micca surprised, ma u pòpulu di Haifa sò assai orgogliosi di u so metro, perchè ùn ci hè nunda quessa in altre città in Israele! U megliu composte da 6 stazioni, a fini hè u cimi di u monte Carmelite cù u stessu nome.