Balchik, Bulgaria

Balchik in Bulgaria hè un locu famusu nantu à a costa di u Mar Negro, à u nordu di Varna . Un amphitheatre cusì cusì cun tranquillu, sorprendentemente verde, risita da a linea custiera à a muntagna.

Meteo in Balchik

Malgradu u fattu chì Balchik hà un clima temperatuale cuntinuatu, u territoriu hè carattarizatu da u clima cálido, è u numaru di ghjornu di sole à l'annu hè più di 200. C'avemu dettu avà chì, a causa di a saturazioni speciale cù iodu, l'aria in u locu hè cunsideratu curativu. A durazione di a stagione di a spiaggia hè di maghju à a fine di sittembri, ma assai turisti elanu sceglie u mesi più caliu - di juli è d'aostu - per un viaghju à Balchik.

Bulgaria - vacanze in Balchik

U fiumu hè una zona minerale di Bulgaria. Per questi purificanti, aduprate u fugliale di curative lucali è minerali sò usati, u bacinu di e surgenti in bassa spiaggia è di piglià bagni cù l'acqua ricchjata cù minerali sò urganizzati. Tuttu u citatinu di u Mari di u Mari di u vicinanzi di a cità hè una spiaghja infinita. À u livente di u mare, ci sò platti di sabbia, furnuti cù sundenti è paraplues, in u punenti sò i stati rocchi salvatichi. In l'ultimi anni, l'statu hà fattu investimenti significati in u sviluppu di u turismu in Balchik. In particulare, a vela, u scogliu hè attivamente sviluppatu. Pudete u golf, andate à cavallu o camiate per un passaghju.

Bulgaria - Hôtels de Balchik

Balchik facilitava un decolu chjaru di categurie di l'ospiti, secondu di i possibili finanziarii di i turisti. Inoltre, hè pussibule di paghe d'appartamenti per u alloghju, stà in una pensione o restu casa, affissà una stanza in unu di i varietà mini-hôteli privati. Certi hotele in Balchik anu u centru di benessiri.

Bullicità: i posti di Balchik

Balchik imprese cù i so paisaghji pittorescenti chì foddi, l'architettura originale è i monumenti archeologi antichi.

Bulgaria: Giardinu Botanicu in Balchik

A vista più impurtante di a cità hè cunzidiratu com'è u Giardinu Botanicu, nantu à u territoriu di quale chì circa trè millioni di misure sò crisciutu. Ci sò parechji pavellioni tematichi botanique. A alley, chì hè una cullizzioni vivente di diversi agaves, cactus è aloe, chì l'altitudine supera a crescita d'un adultu, abbandun una impression indeliblii. Un gran numaru di diversi tipi di rosi accupa i scuru di u giardinu. U paisaghju si cumplementa da strade strade, diverse ponti, terrazze pietosa, fontane è una cascata.

Palazzu di Rumania in Balchik

In a prufundità di u giardinu botanicu hè a residenza di a Reggina Queen Mary, custruita in i 30 di u seculu passatu. L'architetti italiani Augustinoni è l'Amerigo fete u listinu di u culore orientale à a fàccia di l'edifiziu, avè fattu a decisione di custruisce a torre principale di palazzu in forma di un minaret. E culonni, archi, ponti di u cumplessu cunscienu cù simboli cristiani, musulmani è romani. A prossima di l'edificazione principale sò petite villi chì sò allughjenu.

U sensu spiciali sò natu da a storia tràggica di a morte di a righjina. Maria hè statu uccisu da un accidinentale fattu di u so figliolu, quandu ella pruvò per fà un successu di u duellu trà i so figlioli.

Musei di Balchik

Trà i vestiti di u museu storicu di Balchik, un locu impurtante hè occupatu da troches archeologi truvati durante e scavi in ​​a zona di a cità. Situata à u ghjattu u Museu etnograficu si trova in una casa di vientu anticu. Ci sò parechje d'usanza ogni ghjornu è strumenti, articuli, ropa naziunali. In a Galeria Artu pò vede ritratti di artisti Bulgari. Molti turisti anu impegnu à visita u monasteru di San Atanasius (hè ancu chjamatu Akyalily Baba). In a casa di preghjustu custruitu in u XVIe seculu, i dui cristiani è i musulmani u prezi.

In Balchik viaghjenu una regione divertente: a pesca di mare, a vela di un yacht, un jeep-safari, un picnic di foresta accumpagnatu da i canti di danza.