Templi di San Petruburgu

In a capitale culturale di Russia, ci sò parechji tempuli è catedrali, ma in l'altri ci sò quelli chì sò micca cunnisciuti solu in St Petersburg , ma in Russia è ancu in Europa. Prima di tuttu, avemu parlatu annantu à u tempiu principali - Cattedrale di Santa Isaccu, senza ellu ùn hè micca difficiule d'imagine questa cità. Turisti straneri sò attrati da u tempiu indiano in San Petesburgo, chì hè a più bella in Europa. È ùn pudete micca ignuraru u Tempiu di Matrona, in quale a ghjente venga cun dulore à a speranza chì Matronushka aiutà.

L'Excursioni à e famose isulani in San Petruburgu sò trà i più interessanti, cum'è ùn sò micca solu religiosi, ma ancu culturale. A so storia è l'architettura riflettinu perfetta l'essenza di l'era in u quali eranu eretti.

U Tempiu di Budda

U Tempiu di Budda in San Petesburgo hà u nome ufficiale - San Tempi di San Pietroburgo, u templeu "Datsan Gunzehoyney". "Gunzehoyney" in traduzzione da u tibetanu significa "U fonti di a sagghizza di l'Arch-Hermit All-Empowering". Hè un gran nomu hè assai justificata. A custruzzioni religiosa ùn hè micca solu u più internu di u tempiu buddista in u mondu, a so seconda fattura hè a cantata récapitula da a custruzzione.

A cumunità buddisica in a capitale nordica di a Russia accumincia a furmari à a fine di u XIX sèculu. In u 1897 eranu 75 Buddisti, è in u 1910 u numeru hà sviluppatu da 2,5 in volte - 184 persone, trà e quali eranu 20 donne.

In u 1900 Agvan Dorzhiev, rappresentante di u Dalai Lama in Russia, hà ricevutu a permissiona di custruisce un tempiu Tibetanu in San Petesburgo. Li soldi per u prugettu vinni donatu da u Dalai Lama XIII, chì era Agvan Dorzhiev ellu stessu è i buddi di l'Imperiu Russu aiuta ancu. Perchè u rolu di l'architettu di u tempiu hè stata seleccionata G. V. Baranovsky, chì hà custruttu a struttura accunsente cù tutti i canoni di l'architettura Tibetana.

Tempiu di Matrona

Unu di i tempii più visitati in San Pietroburgo hè u Tempiu Matrona. A storia di questu edifiziu hè interessante interessante. In u 1814 una picciotta era natu in a famiglia di i campagnoli Sherbinin, u nomu di Matrona fù datu à ella. Era u quartu zitellu in a famiglia è a sola figlia. Sfortunatamente, ùn hè nunda di sapè à a zitella di a zitella è a ghjuventù.

Durante a guerra turca, u maritu di a Matrona era chjamatu à l'esercitu, è andò cun ellu à u fronte, induve hà principiatu à travaglià cum'è infermiera di misericòrdia. A donna era assai compassionata è dolce. Hè spared no effort and time per aiutà tutti quelli in bisognu. Ancu u so cuntenutu sanu chì hà datu à i suldati di famiglia. Ma ci era un disastru - u maritu di Matrona era mortu, postu ch'ella decide di dedicà a so vita à Diu. Quandu a guerra finisci, a donna hà tornatu à a so patria è vinniu tutti i so bè, dà u soldi à i poviri. Avè impostu un votu di stupidità per u Cristu, Matrona si andava per camminate. Li siguenti 33 anni, finu à a so morte, caminava senza praticà. Parechji si sò maravigliati da quantu frizzò, firmava in vestiti d'istati d'istati, senza sapori.

Trè anni dopu Matronuska arrestò in San Petesburgo: hà campatu per 14 anni in a parti di u San Petersburgo è 16 - in a capella in nome di a Mamma di Diu "Joy of All Who Sorrow". Matronushka in u invernu è l'estiu in vestiti bianchi chiaru cù un staff in a so manu pricava à a Capulatta tristi. Tutti i anni mila persone si avvicinonu è li dumandanu di pricà per e so bisognu. A ghjente parlava cun ella una donna brillanti, simpatica è benevolente, chì hà avutu una gran forza, chì a preghiera da a so bocca era efficace, è Diu hà rispunnutu à più veloce è forte. Inoltre, Matronushka hà avvistatu à i persone di alcune di qualsiasi pratichi di vita chì l'aspittàvanu in l'avvene. Parechje persone l'avia intesu, è dopu cunfirmatu a so parolle. A so fama corse da ella, cum'è una prufetessa.

In u 1911, in a cresia di u funerale, Matronushka u Barefooted. Hè a decisione di a so intarretta in a chjesa. In l'annu Soviets, u tempiu era distruttu, è a tomba di Matrona era persa. Dopu à u collapseu di l'URSS, in l'anni 90, a capella cunsirvata fù convertita in una iglesia, a tumba di una donna povira era trova è restaurazione. Per quasi dui dicennii, i sirvizii in memoriale sò stati attraversati. A ghjente avete bisognu di l'aiutu ancu viniri cun ella è pricate per pricà per elli.

Cattedrale di Santa Isaccu

Cattedrale di San Isaccu pò esse bè chjamatu a chjesa più impurtante in San Petesburgo. Hè u più luxuu è majestuve di tutti i relitti religieuses custate durante u regnu di Nicolau I. U tempiu era fattu di trenta anni. Ci hè una legenda chì l'architettu di Montferranu era predichendu: morse nanzu chì a cussidenza di a catedrale hè questu. Cusì, assai spiecanu per quessa chì u tempiu era custruitu per tantu. A strada, a predicazioni era cumpritata, l'architettu falleva duie simane dopu l'apertura di a catedrale, ma dopu hà turnatu 72 anni.

Dopu à a custruzzione in ligna, i travaglii d'ultimu internu è esternu foru realizati da quasi 10 anni, durante quale fù spesatu u seguitu:

Stu lussu era stupente ancu per quellu tempu. I meglius artisti, sculturi è diseggiani travagliani cù i materiali. A catedrale era pintava cù bè beddi frescori è decoratu cù mosaici. Sô biddizza hè stata cunquista da u tempiu ancu da i atene persistenti.

In u 1922, l'eccessu di materiale preziosu in u tempiu ùn hè micca ignurutu, hè robatu, cumu ancu altri edificatori spirituali. In u 1931 un museu anti-religiu hè statu apertu in u bastimentu di a cattidrali. Ma 30 anni dopu, u 17 di ghjugnu di u 1990, un uttinu divinu divinità hè stallatu in a cattidrali di San Luigi d'Isaccu, chì dà a nascita una nova vita à a chjesa.

Visiting the temples described above, intrendu in i visitori à altre locu santu interessante di a capitale del nord - Cattedrale Smolny , Novodevichy Convent, etc.