Di Linderhof

Allemagne, Bavaria, Linderhov 12, 82488 Ettal - questu hè l'indirizzu exactu di u castellu Linderhov, un locu chjucu, chì i tedeschi anu adore è i turisti chì venenu à u paese. U casteddu hè statu custruitu da u rumenu impressesivu è impressibile di Bavaria Ludwig II. Dopu à a zitiddina, u rè hà custruitu palazzi di bellezza màggica, in a so zitaghja era presa in seru in l'architettura, è dopu avè vistu u magnificu Palazzu di Versailles, decide di ripetiri questu mumentu di l'architettura - eventualmente hà custruitu u castellu Linderhof.

A storia di u castillo Linderhof

Cuncepiti da Ludwig II, i castelli di Baviera - Linderhof, Neuschweißen è Herrenchiemsee sò deluati cù u so scopu è grandezza, sfurtunatamenti, u rè stessu ùn pudia admira Linderhof, postu chì solu a so custruzzioni hè statu culminata duranti a vita di u regnu. I travaglisani principiàvanu in u 1869 è durò finu à 1886, tuttu stu tempu i disinfettori è custruttori regulevanu reginamente a Francia, per un studiu dilettante di u palazzu di Versailles. Comu u risultatu, grazia à travagliu dilicatu è enormi fondi spent (in termini di soldi muderna più di 4 milioni d'euros), u Linderhof Palace in Germania hè stata perfeccionata.

Arranzione interna di u castellu

L'internu di u Castellu di Linderhof hè custruitu in tale manera chì nunda ùn pudia intarfiriscia cù u restu è a pace di u re. In u centru hè a casa di u repertoriu, hè enormu - solu chì u lettu hè oghje quasi siete metri quadrati. In l 'internu ci sò 10 porte simetria, chì solu quattru eranu a so ghjustu. U spaziu di mirror, criendu l'imprissione di un spaziu infinitu, serve com'è una sala di vita. U salottu di tapiceri, cumpratu di un exquisite mobili, dipinti, pavone piedi di porcellane è tapissimi chì palesanu l'scena di a vita di pastore, hà servutu cum'è salone di musica. U salottu di a salottu hè diventatu un spaziu privatu per Ludwig II, da l'altru nettu si pò vede tàvule di malachite è un tronu decoratu cù piene di l'ostru. U salottu hè degnu di attenzioni particulari - a so peculiarità hè chì ancu quì u servitore ùn interferiscenu micca u rè. A tavula, cù l'aiutu di u meccanisimu, si stalla, hè stata servita è sdrughju. Una altra funzione di u casteddu di Linderhof in Germania hè a dedicazione à u re di Francia Louis XIV, chì era per Ludwig II un ídolo, i ritratti è bustuli ponu vede in ogni locu. Ancu in tuttu u palazzu si trovanu pittusi, chì era per Ludwig II un simbulu di u sole.

Composizione di u castellu Linderhof

Una attenzioni particulari si deve pagatu à u casteddu di bellezza circondu. Park Linderhof hà criatu i più belli disinfettatori di u paisaghju di i tempi - i ghjorni, funtani, cascate, sculture, di ciuri di fiori dà un sensu di lussu è pompitu. Finu à quì, un arburu di tufone hà sempri crescenu in u territoriu di u parcu, chì hè più di 300 anni, hè questu l'arbre chì dava u nomu à u palazzu, perchè Linderhof hè traduttu cum'è "lime yard". Un altru postu preferitu per i turisti in Linderhof hè a Gruta di Venere. Hè una caverna artificiale di custituita à sett'anni altitudine. Hà soru, hà sirvutu com'è un locu per staging l'opè di u grande Wagner. In u lago artificiale in a Gruta di Venere cigniti swans, ninfi è una barca in a forma di un tavulinu, chì canta ària cantante. Un attualmente speciale hè a retroleia unica per quelli tempu - u generatori elettrici rotate chjatturi di veture culurite, chì creanu effetti di luminiscenza incredibili.

Informazione pè turisti

Prima di vultà in u castellu di Linderhof, avete bisognu à ghjunghje à a petite cità d'Oberammergau. Da ellu ci vole à impegnà un pocu per 12 km cù un bus numero 9622. D'aprili à settembre, u casteddu hè apertu per i turisti da 9h00 a 18h00, da uttrovi à marzu da 10h00 a 16h00. Se decide u visitatu Linderhof in u invierno, bisogna sapè chì in questa ora di l'annu solu u palazzu hè apertu à i visitori. A strada, ogni annu nantu à u 24 d'aostu in u Cumannatu di Ludwig II in Oberammergau pudete vede una salute in onore di u Re di Baviera.

In più di u castellu Linderhof interessanti per i turisti sò i castelli di Neuschwanstein è Hohenzollern .