L'Aia - attraversu turisticu

In a parti occidentali di l' Olanda anu una cità antica, chì spessu hè cunzidiratu com'è a capitale di u paese - L'Aia. A Settimana Settimana era in u 1230, quandu dopu a custruzzione di u casteddu in pocu tempu furmò una cità petite. A so longu di a so storia, a cità di L'Aia hà parechji volte diventà u centru amministrativu di l'statu, finu à chì Àmsterdam hè statu finita in modu proclamatu capitale. In modu, u guvernu è a residenza di a reina sò sempre quì. I piace à vinu quì, è i curiosi turisti chì vulianu acquistà assai i più interessanti di l'Aia in Paesi Bassi. Questu nantu à quelli ellu sò discutte.

Binnenhof in L'Aia

Hè più probabili, l'attrazione principali di a cità hè cunsiderata chì hè u Binnenhof - u listessu cumbre di palazzu custruitu in u 13u seculu, da quale a storia di a cità principia. Per parechji seculi, Binnenhof era u centru di a vita pulitica di u paese. Ancu ora quì hè u Parlamentu di l'Olanda. U cumplessu hè statu in una zona pittoresca: in una isula in u Lavu Waver. Stu palcuscenicu hè in u stile gòticu di ladrone russu-marrone cun una facciula triangulaire è duie torretti. Décorate Binnenhof bella vitra. Frà tutte e cose chì vede in L'Aia hè u Hall de Cavaliere di Binnenhof, fundatu in a seconda mità di u 13u seculu. Fortunatamente, l'ingressu à a custruzzione hè libera.

La Peace Palace in L'Aia

Sta struttura hè stata fatta in u principiu di u XXu seculu in a tradizione di l'architettura flamagna fatta di materiali cum'è u rossu rossu, grillé, granit. A parti di a facciata hè custituita cù sculture riflittura u tema di a ghjustizia. L'internu di u palazzu è riccu in mosaici, tapizzi, vitrati. Ora u Palazzu di a Pau hè a locu di l'istituzione di justizzia internaziunale (u tribunale internaziunale di e Nazioni Uniti, a càmera di u tribunale d'arbitrazione, etc.)

Museu Mauritshuis in L'Aia

Micca da Binnenhof hè u museu Mauritshuis. Questa hè una galerie d'arti chì i visitori pudete vedà cù i so maestri d'uttine maestri di i maestri maestri in Italia - "A Girl with the Pearl Earring" di Vermeer, "Andromeda" da Rembrandt, "Bull" di Paulus Potter è assai altri. U bastimentu stessu di u museu hè stata pinta à a fine di u 17u seculu in classicu.

Museo di Tortura in L'Aia

Comu in parechji altri paesi europei, ci hè un Museo di Tortura in Paesi Bassi, in L'Aia. Stu locu misteriu hè in u core centru di a cità nantu à a piazza Bau-tenhof. Avanzamente, era una preseia custruita in u 13u seculu. U museu presenta 60 strumentu di tortura, reale è copie, chì anu utilizatu durante l'interrogatori in u tempu medievale.

Museu Escher in L'Aia

Fate interessante, ma micca cusì eccentricu, musei di L'Aia hè u museu Escher, chì hè stata aperta in u 2002. U bastimentu era anticu abitata da a Regina Emma. Avà hè una esposizione di l'opere di l'artista grecu Olandese Maurets Cornelis Escher, chì hà criatu i so incisioni in u metalu è a fugliera.

Mariurodam Park in L 'Aia

In a maiuranza di casi, i turistere chì visitanu a cità, diriginu i so pedi à unu di i famosi sights of L'Aia - u Parcu Mariurodam, o "Little Holland". Questa hè una exposizione miniatura in l'aria aperta, chì rapprisenta un edifici tipicu holanu à una scala di 1:25. Frà l'altru, per esempiu, pudete nome di u ponte Manger Brug, a sinagoga di u Portugallu, a chjesa Westerkerk, u Palazzu di Paz, l'Istitutu di l'Architectural Olandesi e altri.

Monumento a Stalin in L'Aia

In a cità hè una cuntaduria edizzioni dedicata à u puliticu soviitu Joseph Stalin. U bustu di u genericimu hè coltu in u telefunale. U munumentu hè statu apertu à l'annu 90 anni di u seculu 20.