Bakhchisaray - sightseeings

À vultà in Crimea, vale à visita l'antica capitale di u Khanate di Crimeanu - a citadina di Bakhchisaray, chì si trova a mezzu da Simferopol à l'hérosiu cità di Sevastopol.

Grazzi à a so storia antica è a natura incredibbilmente bella, ogni vaghjime ritruvarà quellu di vede da u mondu di Bakhchisaray è i so ambienti à u vostru gustu.

A maiò parte di i siti storichi sò in a cità vechja, chì hè in a vaddi di u Churuk-Su River. In questa parte di a cità, e strade sò stritti è tortu, e case tradiziunale di i tattani di Crimea nantu à elli. Quì pudete truvà quì da u trasportu di ricerca n ° 1 è u numaru 2 chì passanu per l'estazione di ferru è l'estazione di bus à Chufut-Kale.

U Palazzu di u Khan

Famous per u museu di u mondu sanu in Bakhchisarai Khan Palace ponce in a storia di l'alba di u Khanate di Crimea sottu i Reguli di a dinastia di Geraev. Eccu, da u 16 à u principiu di u 18e seculi, a storia pulitica, spiritualità è culturale era cuncentrazione. U palazzu stessu hè u solu esempiu di l'architettura di palermitana crimea-tarrach è hè ricunnisciuta com'è un monumentu culturale d'impurtanza mundiale.

In i palazzi di u palazzu pudete vedete exhibimenti dedicati à a vita è a vita cumuna di quellu tempu, ci sò esibitu di l'armi è di i pittura, ancu quì ci sò cummedii dramatichi è cuncerti. Sfortunatamente, a cullizzioni più ricca di u palazzu ùn hè micca cunservatu in a so integrità. Parechji foru scherziati in l'occupazione fascista è dopu a déportation de i tarsi tatti crimeanu. Ma, anche era, l'exposition mudele ci vole. Dapoi 2012, in u Khan Palace i visitati sò urganizati in u ghjornu, sera, è ancu in a notte.

In a vicinanza di Bakhchisaray ci hè un cloister cut in una roccia è una "cave village" Chufut-Kale .

Santa Domenica di Assunzioni in Bakhchisaray

Fu fundata quarchi in a fine di u 8 ° - 9 di seculi da i monjos grechi. Hè quì, in vicinanza di a cità, chì un icògliu miraculu di a Mamma di Diu hè apparevatu à e persone, perchè un temple hè statu fattu in a roccia. Questu hè u monasteru più anticu in a Crimea di u XV sèculu si hè diventatu u centru di l'Ortodosimu, è esiste finu à 1778 vicinu à a capitale di u Khanate di Crimée. Dopu un longu desolatu in u 1850, u Monasteru di l'Assumption fu rilivutu è sviluppau gradualmenti à 5 chjese è parechji altri edificatori. In u principiu di u XXu seculu i boltjevii chjamàvanu è spolva. In 1993 un monasteru fù apartu quì, è da tandu u tempiu hè stata riagitata.

Chufut-Kale in Bakhchisaray

Se passassi una caminu pittoresca è viulente per u monasteru, ghjunghje ghjunghje à a cità fortificata di Chufut-Kale. Arising presumably in u 5-6u seculu, a cità chì l'Alans prime hà vintu, dopu i Kypchaks, è da u 14u seculu i Karaites è Krymchaks, esistevanu finu à a fine di u XIX sèculu, quandu l'abitudini abbitanti sò partiri.

Avà a maiò parte di a cità hè in ruvinette, ma ancu sò questi u locu cunservatu, u mausoleo di a figliola di u Khan di u Golden Horde Tokmtamysh, a ruine di una moschea, una estate residenciale è duie chiese di Karaite (kinassas), chì sò esse restaurati da a cumunità Karaite.

Fù altri musei interessanti in Bakhchisarai pudete nutà novi novi:

A notte distanza da a cità, è ancu in Bakhchisaray stessu, ci sò assai siti interessanti chì, quandu venenu à Crimea, si trova in visita: u Museu Gasprinsky, Eski-Durbe, a caverna di Kachi-Kalon, u cimiteru di Karaite è altri.