Piedra decorativa in corridor

Unu di i tendenzi più stritti in u discu interni hà statu i muri "nudi" parechji anni. E si ùn avete micca curazione di abbandunà e pareti chì sò stati liberati da e tile o di carta muru, pudete aghjunghje l'insolence à l'internu cù l'aiutu di e pedras decoratori, ùn solu imitanu una cantina fresca, ma ancu parechji parechji parete di caverna è castelli medievali.

Disegnu di a strisurta di u passaghju in culori di luce

Qualchese persona chì hè più o menu pocu cunfirmatu cù i fundamenti di u disignu sapi chì u culore biancu fa l'altru cammellu più grande. U stessu metu hè appiicatu à i passagieri stritti da a maiò appartamenti. I parechji lumi addiscendu visualmente a scala di u spaziu, facenu frescu è più piacevule per l'ochju. In appartamenti standard, unlit passini cù una petra palla prubbabbilità automaticamente sottu a influenza di luci artificiale, è chì parlà d'accusentu entrances à i domicili privati ​​cù una fonte di luz naturale.

A peda brillanti pò diventà un volu di fantasija, ancu per una persona chì ùn anu versed in a dicurazione di l'internu - hè solu impositu perde. L'inseriti di petra di pietre antipasto minimalista, tile bianchi è tarri bianchi in forma di un muro di "nudi", u precisione di e pedicures beige è pezzi di colore d'oghje sò più, chì ùn hè micca u modu universale di decorazione di i muri di u passageri cù una pietra decorativa in casa di ogni stile è spaziu.

Piedra decorativa scura in l'internu di u passagera

I culori di a paleta scura ùn sò micca micca pocu usati in decorazione di u corridor cù una pietra decorativa, è questu ùn hà micca bisognu di seguità a custruzzione "pesante" in a manera di muncuni medievali. Un boscu di u fugliu di u lettuciu favurisce l'internu di un solo è ghjucatu in cuntrastu cù i muli simplici di shpaklevannymi di ludi maiuri. U passageru dispostu cù una pedagogna decorazioni scura avarà vistu spettaculativu solu cù una larga zona di a stanza, altrimente una chambre chì hà avè un effettu di "sfruttamentu" in quellu chì venenu.